varsågod! i know you like it

Vad heter du? Cecilia Marie Skoog (denna är ju alltid med, tråk)
Var bor du? Stockholm och Falköping, dock mest Falköping
Trivs du där? Jaa, jag uppskattar båda på sitt sätt!
Brukar du läsa horoskop? HAHA, ja i Falköpingstidning? alltid lika spännande och se vad dem för dagen ska ha för tema på alla stjärntecken.
Festar du mycket? haha, alltså det är ju typ halva året fest och halva inte, beror ju på säsongen o blabla
Sprit, cider, vin eller öl? helst cider, men är inte den som är den, vittvin är gott.
Brukar du bli för full? haha, när det BRUKAR jag inte. blir alltid lagom eller för lite, och då är det fan bättre med för mkt.
Äger du ett busskort? Nope, har väl ingen riktigt användning för det..
Vad åt du till frukost? Jag åt en halv tallrik gröt, och massa juuice men det drack jag ju.
Har du haft sex idag? nooo, snusk!
Nästa mål i ditt liv? nästa mål är att orka gå i skolan hela veckan? visst fan, det är SM till helgen, och jag vill ha kvar samma titel som förr året. SM GULD VINNARE.
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer...
Antal timmar sömn inatt? jag hade hoppats på fler, men ca 9. lite mindre kanske.
Sov du ensam? Jo, men tyvärr blev det ju så
Din hobby? Ja, antar att volleybollen kommer in där. sen är ju skriva, umgås och bara må skitbra kul. haha
Vad är det för veckodag: MÅNDAG (tänker inte klaga, för snart är det fredag)
Vad åt du senast? lite chirre, laddade inför kvällen, haha, jag är ett fetto oh yeas.
Vem fick du sms av senast? Niklas eller Kalle, men har för mig att det var Niklas (nej jag har inte mobilen här och kan kolla, då hade jag ju gjort det?)
Vem ringde dig senast? Niklas, puss på det. (kasst samtal för övrigt)
Godaste ölen du druckit? Hm, kan inte säga att jag är så jävla bra på namn.
Vilka hårfärger har du haft? blondt, brunt, rött (inte med flit), har haft en leopardlugg en gång med och sen är jag till vardags råttfärgad.
Vad såg du senast på TV? jag tittade lite på Titanic igår. men sen insåg jag att sömn var det enda rätta (orkade inte bli kär i Jack heller, trots frillan)
Vad läser du för bok just nu? Jag har väl läst kanske 5 sidor i "The truth about diamonds" av Nicole Richie men kan inte säga att jag kommit in i den. haha
Längd? 1,66 (på morgonen 167)
Skostorlek? 37 (i vissa skor 36 och träningsdojor 38)
Hårfärg? hm, svarade nog på den där uppe, råttan.
Önskar du att du bodde någon annanstans? när det är grått och trist så vill man väl alltid bort, skulle jag ju kunna tänka mig att flytta hela mitt liv nån annanstans när det är just så. för jag skulle inte vilja vara nån annanstans heller. i've got all i neeeeed.
Vilken parfym använder du? Escada Sentiment
Vilka skor använder du? ja, det beror ju helt på vad jag har på mig, alltså varierar detta varje dag (för nej, jag har inte samma kläder på mig två dagar i rad)
Postat av: sarapeeduvet

Ahh jävla nörd o inte ha en enda bild på mig. varför försöker du dölja att jag är viktig för dig? Bara så att du vet..nu blir det inget mer från min sida!

2007-04-24, 12:05:21 -
Postat av: Hannah

Mja det gör jag =) You too?

2007-04-24, 20:37:23 - URL: http://hannahlillemor.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!