jag saknar vår grekiska sallad

ojoj, nu är man tillbaka i falköping igen, home sweet home. för nu känns det verkligen som hem och nu känns detimage109 sjukt att tänka att det bara är mitt hem i ett år till. det känns skumt att tänka på hur mycket som blir för sista gången. sista höstlovet, ja alla lov är sista gången (på denna skola) det är sista gången Kalle coachar oss förmodligen och det är en himla massa människor jag kanske träffar för sista gången. sista året jag cyklar mellan hallen, skolan och lägenheterna.. haha, okej, kommer kanske inte sakna just det så mkt. men ja, snart är det dags att lämna hela ens liv igen. pust. MEN! det har iaf vart underbart att träffa Think Pink igen, alla fina vännisar i skolan som man inte sett på läänge och såklart alla våra nya lammisar! jag har såklart redan tittat ut en, eller två, eller tre. men det är bara fin fint med flera. haha, då får man ju mer gjort. men låt mig berätta om nollningen först!

haha, ja det var helt sjukt. jag blev "lekledare" och jag har nog aldrig varit så elak. ni vet, en jävla massa ägg så fort nån inte lyssnade eller var lite för långsam, eller ja, vad som helst egentligen. började med att dem skulle göra klädsträcket... nakna och fina så stod tjejerna på en sida och killarna på en, tjejerna hade en ballong mellan benen och killen skulle jucka i missionärsställning tills den spräcktes. hahaha. sjukt kul att titta på... sen var det sån där ormgrop. dem låg huller om buller på gräset, nakna (i princip asså) kl 3 på natten (dem väcktes halvtre med e jävla bankande) och så skulle dem en och en dras ut..  efter det, ja då var det nog en kondom med en äggula i som gick från mun till mun.. och ja, det stod ju endel killar brevid varandra.. haha. sen var det irländs julafton och dem snurrade en jävla massa varv innan dem fick springa till högen och hämta sina kläder igen.. sen stod alla 2or och 3or på en rad och så skulle alla ettor gå fram och buga och säga en komplimang till var och en. haha. underbart. sen fortsätetr ju nollningen i 2 veckor då våran önskan är deras lag. de måste göra precis ALLT. baka kladdkaka när vi ber om, ta hand om en veckas disk om oss så behagar. vi lever som kungar och drottningar. haha. detta gillar jag.

Postat av: Marie

Men, brudjävel! Jag saknar dig också ju!

2007-08-22, 17:10:26 -
Postat av: Borg

Åh, va kul det låter:) man saknar allt det där rätt rejält nu asså!! hoppas allt är bra med dig och va inte snäll alls mot lammkötten:P hälsa lisa från mig.. pusskram sofia

2007-08-22, 17:29:28 - URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Alexandra

De låter ju super kul :D ^^

2007-08-22, 17:56:18 - URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Alexandra

hihi ^^ hittas på denna kväll då?

2007-08-22, 18:28:47 - URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Alexandra

coolt ^^ jaru jag håller på o gör iordning garderoben... i vårat sorum! gjort klart min halva ^^ :P *fnissar* fast de så himla lite ut... (kolla min blogg) :P

2007-08-22, 19:23:34 - URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: borg

jodå det är bra med mig.. Klart, jag ska lätt hälsa på.. Albin har lovat att uppdatera mig om när ålle är, haha, eller nån annan volleyfest kanske!!! ;) puss

2007-08-22, 19:36:09 -
Postat av: Alexandra

hihi men jag tycker de ser ut som om jag har pytte lite kläder ^^ *fnissar* ...

2007-08-22, 22:10:48 - URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Catherine

det tror jag nog att du har! idrottare brukar ha en rejäl dos självdisciplin när det väl kommer till kritan:)

2007-08-22, 23:23:21 - URL: http://catat.blogg.se
Postat av: karro

call me

2007-08-23, 19:22:09 -
Postat av: Emma H

Hej!
Hallå jag har missat din blogg ett tag märkte jag, så jag hade lite att läsa igen. Läste om Marit, coolt! Hon äger, såg henne i fredags på Gbgkalaset. Nå, hur är det att gå i trean? Det känns så knäppt att inte vara i Fkp! Jag saknar det as mycket just nu faktiskt. Kommer kanske upp snart, och ser till att ni sköter er! Har du något skvaller åt mig kanske? Hoppas allt är bra iaf! Pusspuss

2007-08-23, 20:37:29 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!