dan före dan före doppare dan

tror jag bestämt. visserligen trodde jag nyss att det var julafton imorgon, men icke. haha, kanske lika bra det. äsch. nåja. vad har hänt, sen sist, jo som ni vet har jag tatuerat mig! jag var alltså hos Emma W i Uppsala i ungefär ett dygn. så åkte typ direkt när jag kommit hem.. men det var supermys, och det är sjukt att vi ses så sällan och ändå är allt som vanligt.. nåja. jag kom hem och han träffa min bror och sen åkte jag och tränade med Elverket. det gick helt okej och var ganska så kul, en skön fys som avslut. var ju skönt att ha gjort nått på 4 dagar. haha. pratade lite med dom, och dom vill väl ha dit mig mer eller mindre. men sa att jag skulle träna med Sollentuna också, blev väl lite mummel och typ "prata med oss innan du betämmer dig, vi har inside information" om det var om sollet eller elverket vet jag inte. men det löser sig, ser ju fram emot att träna med sollet med, så det blir nog bra! dessutom försöker ju Rolle psyka mig, haha, så det var kul.

igår så sov jag lite och sen åkte jag ner till stora Vallentuna centrum och lunchade med min goda vän Jossan. det var vekrligen trevligt att catcha up med henne så att säga, i miss her. och det hände visa sjuka grejer med. ahha, men men. sen träffade jag Cajsa o Anna på tåget på vägen hem och jag blev inbjuden till Emma på kvällen på film. käkade middag med HELA familjen, första gången på ett halvår typ, det var najs! några vinglas senare så gick jag hem till Jenny, mötte Emma som kom från tåget och sen Carro på ica och så gick vi hem till Emma, där myste vi med popcorn och allt möjligt och lyssnade på först Carola haha, sen bytte jag till kent. nåja. Anna och Pontus och Lisa kom sen och vi satte igång Shrek 3. den var kul, Shrek är kul. kanske är ettan o tvån bättre, men men. några sjyssta skratt fick man ju. vid halv 2 kom jag hem och slocknade på en gång. image275

idag så gick jag upp och fixade iordning Johannas present och sen kom hon förbi, vi tog en långpromenad och sen tillbaka till mig för lite te och byte av julklappar. det är spännande! har massa julklappar nu som bara lääängtar efter att bli öppnade. spännande.
nu kom familjen hem igen och min bror får hjälpa mig med min julklapp till min fader. ikväll ska jag åka till Ina som varit i indien i sex veckor och som jag inte heller träffat den i somras men eftersom hon jobbar hela tiden så får jag åka till henne ikväll och sen sova där och åka hem när hon börjar jobba imorgon kl10. haha, vad gör man inte för att hinna träffa alla?

ciao bellas/-os
Postat av: cecilia

Tack det samma! :)

2007-12-22, 16:25:37 - URL: http://ceciliakallin.blogg.se
Postat av: elin

haha kul att det gick bra för en av oss på den träningen iaf ;) hahahah!

2007-12-23, 01:21:25 - URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: Karin

God Jul på dig Cecilia!
Hoppas du får det bäst nu

2007-12-23, 21:48:27 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: ernesa

snaaart honey

2007-12-29, 13:39:22 -
Postat av: Emma

Tjaaa. Jag tänkte bara fråga hur man får en sån svart kant runt själva bloggrutan? Har suttit och pillat med det längre, men kommer inte på hur manb gör. Vore jättesnällt ifall du ville hjälpa mig :) Ha det bra, Kram.

2007-12-29, 16:23:29 - URL: http://tightlikeatiger.blogg.se
Postat av: Emelie

hej:) hittar du något gått då? Åh ikväll blir det fest :) men vet fortfarande inte vad ja ska ha på mig.. Ses sen! Puss

2007-12-31, 11:51:50 - URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: Jennifer

lever du?

2008-01-06, 12:18:50 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!