karros och min favvosysselsättning; LISTA!

Har du pojkvän/flickvän? Yes, typ gift? (dock på distaaaans, 6 månader kvar!)
Är du kär? jomen det är väl klart.
Hur tidigt stiger du upp? börjar jag 8 går jag upp 07.21, för min cykel är snodd, annars 07.25 (anteckna!?)
Vem/vilka vet mest om dig? mest om mig, mamma antar jag, haha. Marie, Johanna, Niklas I guess.
Gillar du att slåss? det är väl ganska kul, om man vinner....
Vad ska du göra ikväll? måste fixa Ållympiadklädseln!! sova tidigt...
Har du utländska föräldrar? nä du, blond och blåögd...
Var har du ont? ryggen, dumma dumma.
Är du bra på att måla? haha, nä, men det är nått jag skulle vilja vara bra på däremot.
Vem kramade du senast? hm.. typ Sara Röd på träningen tror jag?
Vad längtar du till? oj. jag har ju lagt ned det där med att längta, så säger väl bara: till imorn, då är det feeeest!
Sparare eller slösare? well, dom flesta (Niklas framförallt) skulle kalla mig slösare, men jag var myyycket värre förr, och är det något jag verkligen vill ha, kan jag givetvis spara..
Bio eller promenad? hm, beror väl på väder och vind. men promenader är mys! (och mer socialt)
Är du kittlig? jo, men jag har väl några punkter kanske...
Rädd för insekter? noooope.
Anser du att du är stark? BIFF är mitt förnamn.
Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag stannade hemma från skolan, klokt beslut av mig.
Vad gjorde du kl 8 i morse? var på väg till min svenska lektion.
Vad har du druckit idag? juice, mjölk, vatten och saft.
Vad var det senaste du åt? haha, Åsas jätteknapriga fläsk, potatis, sallad och såååås.
Vad var det senaste du köpte? en tomte-nissa-dräkt som jag ska ha på ålle...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ah, attraktion kanske. men kärlek kommer med tiden..
Favoritklädsel? party!! då är man ju alltd på rätt mood och jävligt snygg!
Vad gör dig glad just nu? att vi slutade tidigt på träningen så jag har tid att spilla här innan jag måste ta tag i det viktiga... pust.
Höger- eller vänsterhänt: höger, en stark sådan.
Humör just nu: typ, jag-orkar-inte-ha-ont-i-ryggen-men-jag-skrattar-ändå
Sommarplaner: hemflytt, eller iaf tillbaka till estockholmo, och Winnerbäck 9/8!!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? då vill jag ha som Peter Petrelli i Heroes, för han får ju allas han träffar :D
Gillar du att sjunga? haha, ja klart det är kul, vann ju över LisaJ på SINGSTAR! (merit)
Vad längtar du mest efter just nu? JAG HAR LAGT NED ATT LÄNGTA HAR JAG JU SAGT!
Postat av: Lisa .

Kommer jag få höra detta tills du slutar här eller ? :P

2007-12-11, 19:57:56 -
Postat av: Cissi

ja Lisa. låt mig ha det här nu. :D

2007-12-11, 20:25:36 -
Postat av: karro

=) listor e livet.. :P haha

2007-12-12, 09:16:19 -
Postat av: Mickis

haha^^ tack så mycket! :) joo, ljusare blire allt! men jag gillar snön faktiskt! :) btw... är också ett "listor-fan", brukar sno dina grymt bra listor! haha ^^

2007-12-12, 12:32:48 - URL: http://tradelina.blogg.se
Postat av: Jennifer

ikv ikv ikv ikv ikv!

2007-12-12, 14:51:30 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: ellenbollen

ja visst blev det snyggt?!:D
måste ju säga att du har lyckats med din sida också ;)
nepp ingen gran. men det kanske inte vore så dumt?
nu ska jag träna! ta hand om dig plutten:) puss å kram

2007-12-12, 18:45:48 -
Postat av: Marie

för listor är ju inte min favoritsysselsättning...

2007-12-12, 20:19:57 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!