this you can't fake.

så var det onsdag, heroes och lite extra sova mitt på dagen. är så sjukt less på skolan. som jag typ varit hela hösten iof, hade naturkunskaps prov igen, vettifan hur det gick. kändes skit fastv att jag fuskade som fan, haha, jag är kass? och det som stör mig som fan är att det finna en hel del ämnen som jag faktiskt tycker är SKITKUL och som jag verkligen VILL göra. massa spännande uppgifter etc, men bara för alla dessa sjukt tråkiga ämnen, så måste allt krut läggas på dem, och då blir ju det man verkligen vill bortskjutet.image224 känns dötrist. även GP plasten känns långt borta. det finns fortfarande en chans, för om vissa matcher går sm dom ska, så kan vi komma med. men känns som att eftersom det inte är enbart oss det hänger på kan man ju inte rikrigt kräva ngt. nåja, det vore riktigt gött med två segrar till iaf.

igår vad det julbak/mys med Madde, vi gjorde marknadskarameller som hon kallar det, jag tycker det var kolor.. haha, sen gjorde vi andra slags kolor, blev dock inte lika bra, men jag har en sån kall kyl, så det funkade ändå. det var julmust, pepparkakor och glögg. allt mys man kan behöva. förutom en sjuk marie, men henne tog vi moppen och letade reda på och lämnade lite krya på dig-candy. hoppas hon blir frisk!

nu måste jag till skolan igen och gå på engelska lektionen. pust.

ps. jag saknar Karolina sjukt mycket. våra sjukt goda muffins, våra SAMTAL. våra fikan. allt. <3 d.s
Postat av: ernesa

låter mumma

2007-12-06, 15:09:26 -
Postat av: ernesaigen

just jag, tänkte fråga hur man ändrar layouten på sidan? vill ändra men det inte hur man gör=) love you

2007-12-06, 15:10:25 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!