today

helgen har varit LÅNG och ganska så givande. haha. i fredags var det ju IDOLFINAL och såklart satt jag här hemma, spänd som tusan. orkade inte ta mig ned till ica och köpa matssäck utan tog med kall middag från matan. haha. jaja, nån gång kan man väl göra så. det var faktiskt rikitgt gott. nåja. det var typ stormöte på Lovisas rum som vanligt där vi satt ihop klämda i soffan, på golvet, sängen. osv osv. men då blir det ju mer tryck och man får fler kommentarer om framträdanden med. Jennsan var även här en sväng och checkade in mitt rum och min underbara gran. everybody loves it. det var en myskväll. och det gör inget att Marie vann idol, för då får vi ju bara Amandas EGNA album snabbare, vi vill ju itne ha idollåtar av henne ändå, right?
image225
Lördag: Avresa 09.00 hemma 21.30. underbara dagar. vi åkte till örebro där vi bytte tåg och väntade en timme, gick hem till Karins bror och käkade våran matssäck. det var mys iaf. sen tillbaka till tåget, så åka lite till och framme i Lindesberg fick vi knalla en bit och sen framme i hallen. rätt bra tagg och en inledning med 8-2 som slutar i 0-2 i set till dom. haha, helt sinnesjukt hur vi kan vara så jävla ojämna och så dåliga på bortaplan! unbelieveable. sen inser vi att oj, vi kanske ska ta och vinna den här matchen och tar nästa set med 25-11. jag hör ju själv hur det låter. haha, nåja, vi fick en seger efter många om och men. och det är väl egentligen allt som räknas?
vi skulle käka i örebro för vi hade en väntetid på 1h 20min. men som blev ytterligare 30 min för tåg som var försenade och ditt och datt, så fick hänga lite på image226stationen. well well.

hemma igen och trött som as. en del korkade upp och satte igång lite party men jag sparar mig till onsdag.... Lusse och Ållympiaden! haha, det blir nog najs. själv så kolalde jga lite på tv och satte mig såklart här framför. haha. men det var mys. vid halv 12 kom Emil och Krickan förbi berättade att dom skulle till Skövde imorgon (läs: idag) och då insåg jag ju att jag emd skulle hänka såklart. sagt och gjort, gick och lade mig och sen upp vid halv 11 och ta sig ned till stationen efter att ha hämtat mitt leg hos Lisa som jag lånat ut. haha. vid stationen träffade jag Sanna som jag räddade fråne n mysko tant haha. så sällskapade vi lite granna.
fixade julklapp till mami & papi (till Krickans syrra & Edvins Julia, haha) sen en dräkt jag ska ha på Ållympiaden. hahha. det kommer nog bli bra, kanske.

Sen fick vi skjuts från stationen av Edvin mamma, big thanks på det. åkte till hallen och kollade lite på div 1 B-laget. var en riktigt dålig match faktiskt och gick efter två set. haha, hem till Mariiiiiie, my love, long time no see. det var kvalitetstid med mys i hennes säng, helt otippat. pratade av oss lite, så det var bra! sen gick jag förbi Willys och köpte morötter och dipp (ni vet; jag är addicted) hem och stoppa en "Familjen Dafgård"- lasagne i micron. käkar lite och sen kommer Sara Röd ned och vi ser på Love Actually. mysig film. pluggar lite i pauserna.. haha.

Nu måste jag tvätta håret och sova. natti people.
Postat av: Lisa .

för att du alltid räddar mig :D jag lovar att du ska få en present av mig när du tar studenten som ett tack för leg lånandet haha .

2007-12-10, 00:09:03 -
Postat av: Marie

pusspusspusssssssss

2007-12-10, 10:40:32 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: karro

JAG SAKNAR DIG MED DIN SNYGGEFAN!!!

2007-12-11, 09:56:33 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!