måndag

idag är det måndag, och jag var i skolan för andra gången på 3 veckor typ. kändes himla segt i början, men jag hade trots allt bara tre lektioner och var klar vid strx efter 11, så man ska väl inte klaga.
han äta lunch två gånger med! wohey. haha. slängde lika mycket båda gångerna med. haha.

vänta.. ska diska lite...


så! bah, hade hur mycket glas och grejer som helst på mitt rum sedan jag var sjuk, har bara hämtat nya glas med vatten hela tiden. bah. bra cissi. får tänka på det nästa gång. haha. meeen, det blir ingen nästa gång, för nu ska jag vara frisk forever! tadaaa! det ni! ;)


och ja, jag har ju inte ens presenterat; det är dags igen. det komemr alltså ett tredje (och sista) försök till bloggning! jag har alltså raderat allt gammalt groll och börjat om på noll. (höhö, jag vet jag är bra på att rimma) såå, vi får väl helt enkelt se hur länge det funkar. :P :)


idag ska jag kanske åka till Skövde med marie, eller det verkar så. vi får väl se om hon ringer sen och har dött eller ngt. möhö. nåja. kanske blir en resumé på det sen, om det händer ngt, kul, och det brukar det alltid göra med marie. :)

aja. puss så länge!
Postat av: jennifer

oho skövde och shopping(?) låter ju faktiskt inte allt för tokigt. kör hååårt.

2007-02-26, 16:03:46 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: jennifer

och btw, en till blogg att läsa slår aldrig fel.

2007-02-26, 16:10:22 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!