Onsdag är en bra dag

jaaaaaa, en bra bra braaaaa dag. det känns skönt att även jag kan få vara välsignad med en BRA dag, för en gång skull. möhö. kanske har den varit bra för att jag har fått sova ut ordentligt (började kla 11.10) och att jag bara haft två lektioner som varit relativt lätta.

sen var det en träning som bara bestod av spel och fys, vilket var himla kul det med. faktiskt. dock har jag hyper träningsvärk i hela benen och rumpan tac vara mitt hyper gymmande igår. meeeen, det får man ta. förhoppningsvis bättre imorn. bah.

och dagen blir väl bara ännu bättre för det är strax strax muffinsdax med Karolina Heting min love. vi ska göra suuupergoda muffins och ja, var inte oroliga, det kommer bild senare. :D haha.

jag ska väl skriva upp mina engelskaglosor med, som är de första på 1½ år, så jag får väl försöka fatta några av dem iaf. bah.

smell ya later friends!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!