tiiisdag!

dagen började med historia redovisning kl. 08.00. och jag släpade mig upp. (i min nya svart tunnika/klänning med FICKOR) jag redovisade sist av 5 personer, min klass måste ah bäst närvaro på hela skolan, bah. anyway. det gick bra och jag lämnade in mitt arbete bara nån vecka sent p.g.a sjukdom osv osv.. BAH!

en timme och tio minuter senare var jag klar för att cykla hem, så kom karro-dockan och fanny som jag fick sällskap med, mycket nice. kom hem och somnade typ på en gång, vaknade dock hipp som happ p.g.a snöplogeri och sandning o blabla. men ändå. sen när klockan närmade sig elva så drog jag på mig jeansen igen och og cykeln till skolan. satt som vanligt i min ensamhet och åt lunch, sen kom killarna och satt emd mig när jag typ var klar och sen om volleybollarna och jag kände mig inte ensam mer. haha. sen hade jag en låång lektion men den rä ändå nice. sen slutade jag!

sen var det de där med att cykla hem också. slutade halv två, men satte mig i matsalen för lite mellanmål, tycke jag kunde kosta på mig det idag. sen när jag funderade på att åka hem kom massa andra och jag fick reda på att vi tränade 16 istället för 16.30 för en tränare från annan elitserie klubb skulle träna oss (kolla på treorna om de vill ha nån;) och sen insåg jag att jag itne orkade ta mig hem i all snö och skit. så jag satt i matsalen med kopp efter kopp med te. sen spelade jag lite kort med. var väl halvgrym. haha.

se vare träning o blabla, det gick väl bra. sen när vi är på väg in i gymmet, så får anna en blixt nedslagen i skallen; "Men Cissi, vi ska ju bowla idag!" jag typ GAAAAAAAAAAAAAH!!! JUSTE FAN! hade jag totalt glömt bort, och vår tränare har legat sjuk o blabla, stress stress, så han kom inte helelr ihåg att tipsa oss om det, panik panik, jag kör gym i hastighet av typ jag vet inte vad, och mina ben skakar när jag släpar mig upp till maten, skjutsar anna hem och ska duscha o kläa på mig o träffa anna inom 10 minuter, vi snabbar oss och ja svettas (inte allt för ovanligt) och vi kommer ned och har en marginal på 2 min. väl nere så "YES!" marie jobbar. hinenr säga hej på henne i hennes nya snygga tröja och hon visar oss vad vi ska göra, kände mig vääääldigt bortkommen ett tag där. men det löste sig.
mina test kast (heter det kast?) var väl inte jättelyckade men när vi började på riktigt började jag med en strike. haha, och det var väl typ det enda jag kunde skryta med, för sn vare Anna som var grym. haha. sjukt kul var det iaf. Anna bara öste på och vips så hade vi spöat vår tränare som också varit med på det där en gång, och sen slog vi det kvinnliga rekordet på utmanarna, och jag kan väl säga att allt var annas förtjänst. :P anyway, det var kul ndå. så håll utkik imorn så kan ni kanske se mig i tidningen! wohey vad kul.

sen släpade jag o anna hem oss i adrenalinrus och jag kom på den smarta idén att fira med lite godis från godislagret, och så blev det. han precis med innan de stängde, tur där med. haha.

Imorn ska jag nog baka über goda muffins med karro-snäckan. loooovely.

nu ska jag checka lite bilddagbok. hihi.

PEACE OUT

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!