back in das regntown.

image97
jag är "hemma" nu igen. har vart i sthlms skärgård med min love, och alla mina uuuunderbara sommarvänner och haft hur skönt och kul som helst. jag är nu tillbaka i regniga falköping och ska träna träna träna. som vanligt alltså. haha, klart jag saknade Mariiiiiiiie (you know it), Elin och alla andra brudar. men jag får ju träffa er nu. :) och det känns kanoooon. ska ladda upp lite bilder snart om allt jag varit med om (?) haha, men nu får ni bara en midsommarbild på Mig, Carro och Elin. ursäkta solen i ögonen. haha. och förlåt min kassa uppdatering, jag HAR faktiskt datat och internet, men jag har liksom inte haft tid! det har varit fullt upp dygnet runt typ? träffat Ina typ varje dag, Emma kom tillslut och såklart den lilla ligan med Carro Elin och Bella. men nu är jag ju här igen och kan iaf skriva liiiite här och där. :) mår ni bra allihopa?
Postat av: jennifer

JAG MÅR BRA :)

2007-07-04, 00:21:45 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

nu gör jag, hihi.

2007-07-04, 08:16:07 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Emma H

Hälsa falköping från mig!
och kalle också, ok? hoppas ni äger på 8-nationers. Hoppas allt är bra! Puss

2007-07-05, 23:19:18 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!