back on track

well, är tillbaka i La Suéde nu. och vi åkte från en himla massa värme och volleyboll hem till tråkSverige, igeeeen. några nya utländska spelares tröjor rikare och med ett nästan historiskt resultat, det är nämligen så att Sverige typ är säämst i världen (inte norden dock) och detta är en turnering på 8 länder, Sverige hamnar alltid 7 eller 8a. men inte i år inte! för det är bästa-ever-åttionio-årgången som speeeelar! och vi var såååååå nära på att ta oss till A-slutspel, men det ville sig inte. men! vi vann istället B-slutspelet och slutade 5a! detta har typ inte hänt sedan 74orna spelade det vill säga typ 15 år, och då var det dessutom bara 6 nationer.... well, vi är nog rätt nööjda.
och det var rätt kul med. som alltid. (mendetvarlitesomvarpissmed)

imorse gick jag upp vid 5 när vi åkte från frankrike så nu är jag pissetröttt, ska ned och hänga tvätt (nej jag har inte gjort det än) sen bara sooova. och packa allt imorn, för då drar jag mig till stockholm och min pappas fest. ska bli mys, och sen ska jag träffa Emma och vi ska nog tatuera oss! himla spännande. vet inte hur mkt data jag kommer åt. men ska iaf hem nästa helg (är på landet annars) och träffa Johanna, sen kommer Marie strax efter det och shoppar loss och släpper lös svansen i stockholm. det blir niiiice.

Jag saknar Sara Röd . bajs. och Karro, skulle behöva prata ut om volleyboll med henne. <3 på er.
Postat av: Marie

nananaaaa, om 1,5 ses viiii! :)

2007-07-20, 15:06:19 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: karro

jag ringer dig imorgon efter fyra så va beredd då..

2007-07-22, 10:46:32 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: karolina

Vad glad jag blir när jag läser att du använt min kära tröja.. :) klart vi får ha telefondagar... Ta Josse hon är som mig fast ett snäpp värre humör.. :P

2007-07-29, 15:29:13 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Elin

gött! det var faktiskt bra..
jo tack det är bara fint. just i denna stund är jag uttråkad dock, har inte så mycket att göra..
hur mår cillen då? va hittar du på i sommar? puss

2007-07-30, 14:26:52 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!