lördag kväll - mys

Japp, igår blev det fest för hela slanten. Jag och Sara bestämde oss i sista sekunden för att åka med Lisa till Habo och Pangbulle. det var förfest, en rätt flummig sådan. men jävligt kul. sen åkte vi in till Jönköping och svängde på svasen som fän, jag är en sån där drink-hora, hahha, som lyckas få det jag vill ha, av lite för fulla killar. :D nej, skämt och sido, jag är snäll.  (här vill jag göra en smiley, en glad, men jag får inte för marie.) det blev  rätt sent och jag hamnade i skarven av dubbelsängen. men jag skrattade iaf gott hela kvällen.  jag och Sara drog oss hem (efter misslyckade pizza försök) och kom hem vid 13 idag. vi var typ döda och poppade popcorn och kollade en film. det var myyys. sen sov vi lite och jag vaknade och hörde av mig till Marie.

image99vi bestämde att Marie skulle komma till mig vid 7 då vi skulle dra oss ned till ica och handla lite ostar och kex och vindruvor. Marie skulle såklart fixa vinet (jag är ju fortfarande lite under åldern med det där). Marie kom (efter att jag och Sara ätit romantisk middag med kaffe) och vi chillade ett tag och snackade massa skit med Sara. sen kom vi efre många om och men ned till ica, inhandlade det vi skulle ha och gick hem i regnet. när vi kom hem så blev det ett evigt letande efter en vinöppnare. vet inte vem som stulit våran. letandet höll säker på i 30 min och det slutade med att vi fick springa över till Madde (och hennes barnvaktsbarn -gulle/blottare) sen kunde vi börja. Marie fick ett stort vinglas av mig (jag FÖRSÖKTE iaf supa henne under bordet, tydligen tål hon mer än 2/3 av en vinare) och vi bara satt och mös. vi satte på tv'n lite och hittade en skum film om en skilsmässa,  (skilj er inte gott folk ) vi tände ljus och blev sentimentala (höhö, NOT) well, sen kom Sara hem gjorde oss sällskap (hon hade dissat oss innan) och hon knaprade lite på några kex. sen kom Joel och hängde lite (det är nu jag börjar känna hur jag och Marie glider ifrån varandra). Marie gör en balfrilla på mig och jag undrar när Linus ska gå och jag får vara ensam med Marie igen.


over and out
Postat av: Marie

Haha, mitt lilla vinglas. Jag är redan djupt förälskad i det måste jag säga. Tack för igår/imorse, haha. Du sover säkert fortfarande ;)

2007-07-08, 13:29:12 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: sara peee

jag kanske ska ha 3 stycken E nu eftersom Marie kom på att jag hette kiss.

2007-07-08, 16:42:34 -
Postat av: Cecilia

haha, Sara: det låter som en bra idé.
marie: japp det gjorde jag.

2007-07-08, 20:28:35 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!