söndag

det blev ganska så himla sent igår. det förra inlägget var bara början nämligen. Marie stannade till två typ, sen följde jag och sara henne hem. men när vi äntligen kommit tillbaka så skriver nån till mig på msn, marie såklart, som glömt sin mobil. och eftersom hon är en sån nörd så cyklade hon tillbaka och hämtade den. då bjöd vi på oboy och så började vi kolla på massa bilder (på en hemlig data). och vi skrattade så vi grät. jag gjorde iaf. hahhahaha. man blir sådär skönt flummig vid halv 4 på natten. (kvällen bästa var när Sara skulle sätta i kontakten till en sån där grej med flera uttag, och sätter den i sig själv liksom. jag dog) när klockan närmade sig 5 så cyklade Marie sovande hem igen. då band jag ett par leggins runt ögonen och sov till kl13. då ringde mamma och tre minuter senare, sov jag igen. till kl15 och då var jag pigg som bara den. typ. well, nu ska jag till Lovisa och titta på film...

Love C
Postat av: Anonym

Hur kan du bara berätta det där!!!!! jag va trött:P

2007-07-09, 12:35:02 -
Postat av: Marie

hahahaha, det var så jävla braaaaa!

2007-07-09, 14:19:19 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

"Love C", har du och Elin en klubb eller? ;)

2007-07-10, 20:45:16 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!