flytt och död

ja, ni får inte tro på rubriken att någon faktiskt är död, eller jo, kanske, för det är jaaaag! eller min rygg iaf. det är nämligen så att vi flyttat en trappuppgång bort,och jag har fått en ny sambo, eller jag har bytt ut en (låter som att jag valde, men så var det inte) well, Emma är nu inte längre med oss, dock kommer vi alltid vara trion, LOVE på den. och jag har släpat och släpat med den optimala oergonomiska tekniken jag har. en tv som vägde ton och gud vet allt. jag hade ju en liten walk in closet och den måste ju slukat hur mkt som helst, för nu har jag hela rummet fullt av prylar (det är dessutom ett mycket större rum) och det är verkligen tjockt. usch. vi får inte heller sätta upp ngt på väggarna för de ska ha en koll och se om man får nya tapeter eller inte, vilket jag verkligen vill ha (dessa är gul-oranga), och det är redan lite fettfläckar från häftmassa och så (men funderar på att kleta lite smör på väggarna?). vi får väl se hur det blir. samtidigt ska jag packa en väska med kläder och så som Emma ska ta med sig hem (hon åker imorn) hon får nämligen skjuts och jag ska ta tåget, så då får hon lite som jag inte pallar släpa. jag har inte ens tagit hit alla kläder än, vilket skrämmer mig ytterligare. men jag får komma på några bra lösningar under sommaren, det är väl först i höst det faktisk blir ordning här (för er som inte fattat; jag bor inte i denna lägenhet på sommaren, haha, då är jag hos mina föräldrar). det första jag gjorde här var iaf att fixa ihop "ljudanläggningen" med datan så jag kunde leva ett normalt liv med musik 24/7. yiha.

snart är det träning och frågan är hur taggad man är, jo visst vill jag spela, men Martin K är som vanligt ett fett mongo-huve och Kalle bara skrattar. sen är man rätt slut, blev sent igår och det har varit fortsatt jobb idag. måste nog ta mig upp till matan snart och äta lite mellis. oh yeah.
image95
Karolina, Elin (ja, mest ni) jag liksom saknar er redan? känns så skumt med bara rosa och gult på träningen, vart är alla smurfar? och vart är den breda skånskan som fäller så bra kommentarer? jag vet, i Svedala, inte här där hon borde. well, jag vet, jag måste lära mig, får väl ta din syrra i höst Karro ;) (SOM SLAV ASSÅ) mohaha.

(Emelie, min typ andra hälft i skolan ska lämna mig till hösten, eller ja, det var sista gången jag såg henne idag, jag fällde t.o.m en tår. varför ska folk bara lämna mig?)

nej nu ska jag vila 10min och sen dra mig. ciaaaaao bella!
Postat av: karro

vi ses på matcherna hetto.. :)

2007-06-15, 10:06:15 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Robbson

ja asså du är rätt efter asså ;P du kirrar ju länken från typ bubblare eller youtube sen går du in på html-menyn och så klistrar du in länken där och sen uppdaterar du.
jag förklarar säkert sjukt dåligt men det har jag fått av min morsa, kan inte hjälpa det ;P

2007-06-15, 20:49:04 - URL: http://robbson.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!