Det var det där med saknad

idag fick jag poooooost! så himla nice nice niiiice.
sånt kan faktiskt göra mig sjuktglad (PIK). jag fick ett kuvert och ett vykort, ett lite större vykort än vanligt, ett sånt som man skickar på posten.se (för er som inte har kooooll) .
Brevet innehåll 2 sidor med text, ett litet USB minne och EN POLKAGRIS! (ja, en sån som hänger  granen) liksom looove på det, det kom visserligen inte som planerat, men hey bättre sent än aldrig right?
på USBminnet fanns massa "gamla" bilder och jag föll ihop i ett sakna stadie. ni vet, för långt bort för ofta.

                             

Vykortet var från min älskade Emma, min sommarsyster. Där det bara stod massa om sommaren, som jag saknar och längtar till med. så sjukt att man träffar människor så sällan, och ändå kan man i princip dela själ?
Detta kort var det iaf;

                                                     

Sen är det ju den vanliga saknaden. den där lilla filuren som lyckats ta sig sjukt långt in i mitt hjärta, och han verkar stanna där. puss på dig!

image25
Postat av: johanna the one and only

haha, blev sjukt nöjd när jag kom på att jag kunde skicka med en polkagris. vem blir inte glad av att få såna på posten liksom?

och du. jag saknar dig lite jag med. flört flört.

2007-03-06, 21:45:43 -
Postat av: Cecilia

Johanna: haha, jag var typ cp säker på att den hängt i din gran och att du hittat den nu nånstans?

2007-03-06, 22:01:59 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Robbson

Haha yeah you know it =D

2007-03-07, 00:29:46 - URL: http://robbson.blogg.se
Postat av: johanna

hahahahhaha näääe. men ajg fick den av mormor :P

2007-03-07, 22:34:34 -
Postat av: johanna

hahahahhaha näääe. men ajg fick den av mormor :P

2007-03-07, 22:34:34 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!