födelsedag

haha, jag har btw haft min blogg i över ett år.


var glada för att jag inte har kvar de gamla inläggen. mohaha. det är ju nyyyya tider nu.

(johanna&nettan, jag förstår att ni är lite sad, inte alla som har en blogg tillägnat sig.)

bara en sån där liten inflikande av mig. möhööööööööööööööööööööööööööö


jag är för övrigt jävligt trött. jag frågade KG; "vad ska du göra imorn på frilufsdagen?" hon svarar snällt och ca 5 minuter senare säger jag "vad ska du göra imorn?" som ett annat jävla stolpskott.

HEJA MIG!

gonatt, and remember; loosers can get lucky in the end.

Postat av: johanna

hahaha det känns som det där sista är riktat till mig :D

2007-03-08, 17:53:19 -
Postat av: Ciiirrree

johanna: haha, fan du är så bra. fattar alla pikar. :D:D <3

2007-03-08, 19:39:21 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!