It's all for a little bit of loove

idaaaag snöade det. muhu. man blir ju sad i ögat av det. blörpi. nåja, vi har nyss haft saftkalas för sara som fyllde år i fredags. det var ganska nice.

Just nu har jag ett litet dilemma, har blivit erbjuden en resa men vet inte om jag kan tacka ja, innan jag vet om andra saker som sker då. man vill ju inte missa ngt av det.. :/ grubbel grubbel.
nåja, hoppas det löser sig.

idag är det tv måndag. men den har mist lite av sin glans, jag sitter ju oftast vid datan och tittar på tv'n ibland. haha,eller ja, cityakuten måste man ju vara lite engagerad i.. svårt att låta bli. haha. har ätit lite morötter, men nu är dippen slut och orkade inte köpa nån ny. så kanske blir popcorn till tv'n. om jag orkar. :P

jag vill ägna en tanke åt min forna vän Marie, som jag idag sagt upp bekantskapen med..

en annan tanke åt Johanna, för hon är snygg & saknad.

en tanke till Niklas som är min man i alla väder och bääääst i alla test!


LOVE.

Postat av: Anonym

NÖÖFF NÖÖÖÖÖÖÖFFFFFFFFFFFF

2007-03-19, 22:58:40 -
Postat av: Anonym

varför är inte du och marie vänner?

2007-03-19, 22:58:54 -
Postat av: Cecilia

haha, malin (som jag antar är anonym) du vet mkt väl att marie luktar fis. man klarar det ett tag, men inte forver (du om någon borde veta). och jag vet att du skrev nöff nöff, det är mest du, och så skrev du två inom loppet av en minut. SMART.

2007-03-19, 23:12:33 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: kg

vart ska du åka honey?

2007-03-20, 07:55:21 - URL: http://www.nogg.se/kaarin
Postat av: johanna

åååh, det känns inte lite bra att man inte bara är saknad, utan även snygg! :D YES!!!

2007-03-20, 10:18:33 -
Postat av: Cecilia

haha, jag kom på att jag borde skriva hur bra du var på att köra bil också. ;)

2007-03-20, 10:47:24 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!