Kå Ge

jag hade skrivit ett cp inlägg som lyckades försvinna. jag blir ju ledsen i hjärtat på sånt här.


here i go again.

jag kom hem från fiki för ett tag sedan. det var himla nice. det var tänkt att vara en karin-dag o allt skulle handla om henne. men när det visade sig att hennes historia var typ som min, så sa jag mest "samma här" och "jag med" på typ allt. vilker gör att det kanske inte behövs nån Cissi dag? haha. nåja, mera fika ska det bli för det var nice. då kanske Karin får välja bord med. fniss. (hoppas din träning blev bra i slasket sen)

här tänkte jag lägga in en bild på en latte med hjärta o grejer. men mi data har valt att spara alla bilder jag tr från nätet som "bitmapp". nån som kan förklara det för mig? jag blir så sjukt lack på det, kan ju inte lägga upp bildernahär eller nån annanstans typ. baaah.

idag är det tv måndag, wiho. och jag ska äta glass. med krossad choklad. yummie!
 
Lisa miskovsky - california heart  Lite dagens låt tror jag, glader blir man. (acceptable losses funkar alltid, för övrigt)


ciao!
Postat av: KG

DU ÄR GULLIG <3 naw.. hihi
fikat måste vi göra om.. kanske tilloch med versta middagen .. det var ju så passande "romantisk" musik på detdäringa stället. haha
trist att jag var tvungan och springa iväg sådär och du var tvungen oh cykla hem i regnet , ysch.. hoppas det gick fint!

2007-03-06, 21:21:58 - URL: http://www.nogg.se/kaarin

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!