Longing for friiiiday

image35
Och vad jag lääängtar! blev nästan sad när jag insåg att det bara var tisdag idag och inte onsdag som jag först trott. haha, jag var trött idag. eller var, jag är, men nu är dagen slut, den har iof inte hållt på så länge för har bara haf två lektioner med väärsta hålet emellan. behövde inte vara på den andra lektionen så mycket heller. vilket gjorde att jag kunde gå hem och sola lite och läsa. sen ringde min underbara man med. och med hicka så blev det ett himla kul samtal. haha, du är bääst!

Well, vad jag längtar efter just nu och har iof gjort ganska länge är FREDAG! så himla mycket feeest det är dåå. har inte festat på way too long, massa matcher o skit. men nu är det slut och det är dags. Först ska vi "volleybollare", som vårt folkslag så vackert kallas, ha förfest som kommer bli skitbra och sen är det ålle på det. och med mig på det här humöret kan det bara bli braaa! Jag hoppas Karro (på bilden ovan) är lika taggad som jag och att vi ska rocka som fan och verkligen svänga på svansen, för det gjorde vi så bra sist. ;)
Så ni som inte vill bli bortdansade, håll er inomhus på fredag!




Just nu klingar Andreas Johnson och Sebastians schlagerlåtar rätt bra i mina öron, det ni! haha, plötsligt händer det liksom.  blablablaaaa, musik är min drooog.

Nån som har tips på vad jag ska ha på mig på fredag? jag spanar gärna in era dagens outft. baah, sure. Nettan jag ska nog ha mina nya bruna skor du vet "som är lite tajta i hälen" som du uttryckte det. för dem sitter bäst utan att göra cp ont och vara cp höga, klarar inte det en sån lång kväll som detta kommer bli. haha. jag är kass.  nåja.

BE GOOD !
Postat av: kg

haha, fan va jag tycker om dig och ditt humör. det här gillar jag skarpt. men du får inte glömma och dansa med mig också! HALLÅ ELLER. jag vill fika cissi. tid på torsdag? haha du är ganska taggad till fredag förstår jag? JAG MED. oh, mallorca.. men du jag ska till kreta i maj :D hm, men det är inte samma hav va? hahaha.. jag menar,, annars hade vi ju kunnat simma till varandra ^^

2007-03-20, 18:54:26 - URL: http://www.nogg.se/kaarin

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!