popcorn och chokladsås

dagarna är så bra nu för tiden! jag bara äälskar när solen skiner. vi hade kul träning idag med, vi blev ihop lottade i lag och så fick man en position som man skulle anta, jag blev center, men bytte med ellinor och blev passare haha, jag är fan grym! jag chockade mig själv faktisk. haha. sen hade vi "fys". alltså känns som vi är fotbollsspelare (som inte tränat på 22år)? haha, okej, asså vi har ju lite självkänsla -vi har ingen kondis. men Kalle kör med oss som jag vet inte vad. det är sjukt skönt att svettas så mycket och så känner man verkligen att man tar ut sig!  (jaa, believe it or not, i do). haha, nåja, bra att bränna lite fläsk innan sommaren ;)

och inte bara sommaren, jag beslutade mig i alla fall att ta en sooolresa i maaj! så himla bra och skönt det kommer bli! nice nice! Med min beloved Niklaaas. puss!

Jag kände förut att jag  nog skulle ta mig ned till ica, har inte handlat på hundra år typ, och jag har fasiken aldrig mat hemma, okej, så mycket äter jag ju inte ens hemma, men kan vara bra att slippa vakna på lördag med kurrande mage och inse att allt är tomt. haha. nåja. tänkte köpa mig en godispåse eller lite choklad med, jag förtjänade typ det. men sen försvann orken som vanligt. så jag kom aldrig iväg, blev lite popcorn nu istället. nån som vet om det är så onyttigt? asså, jag har fått för mig att det är jättenyttigt, om man gör det själv med olivolja? haha, okej, inte jättenyttigt, men det måste ju vara betydligt bättre än godis.. blabla, who cares egentligen? HAHA, juste, jag satt och lyssnade på musik eller nått efter att jag duschat och skulle just börja smörja in mig, så tar jag tag i flaskan (tycker jag) och när jag ska skruva upp korken inser jag; DET ÄR JU CHOKLADSÅS. haha, smartCissi hade lämnat den där sen pannkakorna. haha, nåja, hade väl fått be Emma eller Sara att slicka upp det annars ;) höhö.

image37
Den här coolingen - - - - -> Min underbara Johanny. har tagit sig i kragen, efter alla dessa försök (som jag med fått göra) så har hon startat att publicera igen! haha, ni måste såklart checka in denna snygging (ni får dock inte pressa henne att skriva massa häftiga saker, (men det gör hon ändå)) TSS. nåja.
saknar dig sån himla massa baby. och det känns sjukt bra att vi i princip bokat in en helg du ska komma neeed! haha, det gjorde vi ju förut med en gång, och vi vet ju hur det blev med det. haha, nåja, drömma duuuuger! :D



(för mig spelar det ingen roll vems axel du gråter mot, för i slutändan är det bara du som förstår ändå, jag behöver inte ens säga något, trots att du inte ser mig. jag känner dig om jag blundar)




SMILE!
Postat av: kg

haha, cissi trackar du ned på fotbollsspelarna? neeeeeeeee ;) haha klart du tar dig ner till ålle. det MÅSTE du. hihi
tycker om dig!

2007-03-21, 22:58:09 - URL: http://www.nogg.se/kaarin
Postat av: johanna

ååh älsko! <3 härligt att du gör lite reklam för min blogg också, nu blev jag inspirerad att skriva :)

2007-03-22, 18:20:12 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!