Såhär lär ni känna mig

VAD HETER DU?
Cecilia Marie Skoog
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
har inga byxor? (leggins!)
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Yellowcard - twentythree
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
var ute och gick med Rikard och möblerade om
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
vår och soooool!
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Niklas, fast det var kasst och jag hörde honom typ aldrig? haha
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
beror nog på, utsidan såklart, ögon, kläder?
HUR MÅR DU IDAG?
braa! lite trött men braaa psyke!
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
svårt, beror ju på plats och tiid!
FAVORITSPORT?
volleyboll?
HÅRFÄRG?
blond/råttfärgat
ÖGONFÄRG?
grådaskigaaa
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
beror på om man vaknar med någon...
SYSKON & DERAS ÅLDER
En broder på 20 gamla år
FAVORITMÅNAD?
April är ju alltid grym, men sommarmånaderna är ju inte fel
SENASTE FILMEN DU SÅG?
rumor has it
FAVORIT DAG PÅ VECKAN
svåårt, alla dagar är bra dagar! klart jag föredrar ledigt...
FAVORITHOBBY?
träna? hänga med mina koola vänner
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
haha, jag blir alltid uppbjuden? ;)
FAVORITLÅT(AR)?
ojoj, allt för många..
SOMMAR ELLER VINTER?
sommar!
KRAMAR ELLER KYSSAR?
kan man få båda?
CHOKLAD ELLER VANILJ?
choklad, yummie
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
lägenhet med mina sambos Emma och Sara
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
gärna verklighetsbaserade, hemska. haha, alla undrar varför jag bara läser sånt som jag blir deprimerad av?
HUR SER DIN MUSMATTA UT?
har ingen?
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
jaa! fast bara höger?
ÄR DU ROMANTISK?
haha, det beror på vad man anser vara romantiskt. men jag är nog ganska.
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
jaaaa, det får man lov att säga, jag har allt man kan önska sig! (sist 7 orden var lite överdrivna?)
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
imorgon ska jag föhoppningsvis bjuda in marie på chill, skriva svenska uppsats! gaaah.


SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng: mamma? och jag såklart. haha
Såg dig gråta: oj. var länge sedan jag grät. niklas tror jag.
Du hånglade med: NIKLAS, hell yeah, hångel som fän
Skällde på dig: aldrig nån som skäller på mig? jag skäller på folk. typ.


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...


Gråtit: nej
Köpt någonting: nej
Blivit sjuk: nopp!
Sjungit: kanske, omedvetet?
Sagt "Jag Älskar Dig": nopp, inget sånt inte.
Velat säga till några att du älskar dem: ja, man kan väl aldrig säga för mkt?
Träffat någon ny: hm, jag träffar personer i skolan som jag tycker att jag aldrig sett förr?
Saknat någon: ja, alltid.
Kramat någon: ja, kramade lite på Karro igår
Pussat någon: nej.


SENASTE....

Låt du hörde: Bryan Adams - the only thing that looks good on me is you (kool jag är)
Drink du köpte: jag fyller arton om 18 dagar....
Sak du stal: var nog en kritask när jag var typ 5? skäms lite fortfarande. men what t do?
Mat du åt: två mackor imorse med leverpastej. det var gott när jag var hungrig, mackorna var skitfärska med!


varsågod.

Postat av: anna wintour

*
*
REPORTAGE/ Bimbon på väg att dö så även Natacha Peyre och gänget
*
*
*
rolig lista jag älskar listor

2007-03-28, 10:53:46 - URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: andréa

hihi... norpar din lista lite.. hoppas det är okej :)

2007-03-28, 16:20:52 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!