Saturdaynightfever

så var det lördag. igår bara orkade jag inte skriva ngt.  pannkakor till middag iaf, och så började jag läsa min bok ( jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl) som jag bara blev tvungen att låna när jag och Johanna började prata om den. Läste den för några år sedan och den var så sjukt bra då, så jag kände mig illa tvungen att kolla om den var lika bra nu. och än så länge verkar den ha samma inverkan (tårar).  Sen pratade jag halva natten med min man på telefon. blir ju lätt så en ensam fredagkväll. höhö

idag vaknade jag vid halv 10 och insåg att jag var trött, så jag somnade om till halv12 istället. Sen gick jag upp och åt min nyinköpta müsli, och den smakade rätt ok, och så drack jag te ur min nyinköpta kopp. det var gott det med. Sen kom Lisa och undrade om vi skulle på matchen som började 14, Sara berättade sedan att hennes föräldrar skulle komma om 20 min så jag fick pallra mig bort o klä på mig lite. efter fika åkte vi iaf till hallen sen och kollade på killarna. (3-2 och allsvensk seger. likaså tjejerna 3-1 och segrare i allsvenskan) nice nice.

nu har jag läst lite och Emma har satt på spagettivattnet, bra info va? så blire köttfärsås till middag! Sen kommer nog Lisa och Ellinor över och så ska vi se melodifestivalen med morötter/gurka och dipp! så himla gott. medans de andra festar som satan för deras guld. Men imorgon har vi andra vår första kvartsfinal match. så vi ska bara ladda som fan och överaska Örebro med att vara cp-grymma. ahaaaaaa

Aja, får väl se om det kommer ett ilsket eller glatt inlägg imorrn efter matchen, kanske blir fest om det går bra. stuudiedag på måndaaag. love.

blabla. miss you darling
Postat av: KG

klart vi måste kalasa ihop cissi! det får vi se till. Lycka till på matchen, ni vinner I promise :D

2007-03-11, 00:07:08 - URL: http://www.nogg.se/kaarin
Postat av: Marie

helvete heller att jag tar med en bakfull cecilia i min bil!

2007-03-11, 00:58:51 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh nu blev jag med sugen att läsa den! (HAHAHAHA att jag skrev "med sugen", det är typ bara du jag känner som säger så, måste vara nån falköpinggrej) dessutom så tycker jag att du borde se mitt brev som en utmaning, dvs försöka slå en polkagrisstång och skicka nåt ännu häftigare! jag åker ju som sagt till turkey och thailand om två veckor, så om du vill ha nåra vykort därifrån rekommenderar jag att du skyndar dig ;) tjadå!

2007-03-11, 16:28:19 -
Postat av: Johanna

okej, det var jag so mskrev det ovan..

2007-03-11, 16:28:45 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!