sommar?

jaaaa, sommaren känns sannerligen kommen. idag tog jag ledigt från skolan, det var ju tema-dag o bajs historia. och sov länge sen så satt jag på balkongen och soolade, blev lite brun t.o.m! haha, in my dreams iaf. nej men vädret är bara underbart, igår gick jag Sara och Emma ut en långpromenad efter träningen bara för att det var så himla fint. det bästa är ju att det inte blåser, för då blir det genast kallare. jag hoppas detta håller i sig som de har lovat!


image41I fredags var det som sagt patajj, det var himla nice, och jag o Karro fixade oss rätt heta hos henne och snackade massa strunt som vanligt, hur bra som helst. sen drog vi iväg till Maggans där resten väntade, och vi började ganska så snabbt satsa pengar på vem som skulle däcka först, haha. vi hade några offer så att säga... haha, weeell, it was fun! sen drog jag ned till ålle medans Karro drog hem, iinte lika nice. jag hade ju en jävla inställning och ett par sjyssta skor, men när jag dansat slut på mig ett tag så kände både magen och fötterna att det var dags att ta sig hemmåt, Pangis var ju taxi så jag mötte honom och Kans och åkte till Eldorado, träffade Karl där med. ni var ganska tråkiga om man jämför med mig också. men det sa jag inte då. haha. anyway en kebabrulle rikare så fick jag skjuts hem och käkade upp den, pratade med min man och somnade in. det var ändå en bra kväll!

i lördags så kom min mami, (hon är här förjämnan nu?) det var föräldramöte på söndagen så hon kom iaf hit och vi fixade min cykel. nu är den pimpad som fän och är nypumpad, ny korg och ny ringklocka. helt lycklig är jag när jag glider fram. vi gick även en långpromenad och fyllde kyl och skafferi igen, det var niice. sen lagade vi en god middag och kollade på film. vi såg "ryktet går" (eller rumor has it, på engelska) med Aniston, och den var ganska kul, men som en helt vanlig dramakomedi. haha. sen soov vi.

söndag, söndag. det var föräldramöte och vi gick till matan och käkade lunch. lax, det var ganska gott. haha. sen vare nått tjafs i aulan som vi inte orkade lyssna på, jag o Karro satt o viskade istället. haha. Efter det så gick jag, Emma, Pia (hennes mamma) och min mamma till willys och köpte glass! jag tyckte det passade till den strålande solen, och det tyckte dem med. sen hade jag samtal med min mentor och sen med Kalle, och båda gick bra i guess. så det var nice. sen var vi väl hemma igen och jag tog en dusch medan mamma packade ihop sina grejer, sen gick vi ned mot tåget, skulle käkat på gondolino, men det hans inte riktigt med så vi fick ta en hamburhare runt hörnet i solen. sen lämnade jag henne på stationen, och tog Emmas cykel vid ica, som hon glömt där. och cyklade hem. sen gjorde jag nog inte så mkt mer den dagen, kollade lite på nån film och hade Niklas i telefon i några  timmar.

igår var jag i skolan, det gick ganska fort och så var det en soft träning på det. efter det gick som sagt jag, Sara o Emma ut en stund. fixade Doris nya bor som är skitstooor, hon är helt vilsen typ. sen var det tv måndag med rosa bilar, yummie. sen  kom Pangis förbi en sväng, är väl lite ensam när Lisa är borta haha. nåja. det var bra.

Jag cyklade med tights till hallen idag! det brukar man kunna göra i typ maj? som sagt, ap nice väder. det var tester (!) idag, jag hatar dem alltid, för vem orkar prestera på papper? bättre att visa vad man kan på planen. jag är inte bäst i att hoppa högt eller så, men det ä ju inget dem kräver av mig. men jag och Karro taggade genom att kissa innan vi vägde oss (HAHA) och jag tror det gav tur resten av vägen med. jag förbättrade mig på typ alla grejer (!) har aldrig hänt tror jag. bara försämrat mig hela tiden. så det var himla niice! gjorde min dag lite bättre och det kändes ännu bättre att gå hem i solen strålande med Karro vid min sida. Puss på dig!

Ikväll/eftermiddag ska jag nog leka med Rikard, vi ska nog vara ute i solen och kanske köpa oss en glass like back in the days. det kommer göra att denna dagen får ett bra avslut!

Don't sit back and watch the days go by!


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!