Take me away

                             image16

Appro på gårdagens inlägg om att ta vara på tiden. haha. nej men jag trivs ju. Men igår höll jag och Niklas för hundrade gången på att kolla alla tänkbara resor till sommaren och det är bara att inse att det finns allt för många. just nu skulle det passa jävligt fint med en resa till sooolen. slippa all jävla grådask som är i Falköping (och inte bara här, men det är här jag är) och få festa lite, sola lite och bara hare jävligt soft. och bilden i sig är jag mest sugen på det långa håret. baah, hur kunde allt försvinna? (jag klippte mig, jag vet, cp). anyway.

tänkte plugga lite samhäll, för jag missar dne lektionen imorn. är utvald att gå på nått nedrans möte med politiker o skit för att prata om hur skolan ska bli bättre o blabla. halva dagen går, nice tänker ni, men jag har bara en lekiton på den halva dagen. så jag spenderar min nedrans fritid på det där, för att jag inte kna säga nej. mah. det blir nog bra.

träning ikväll plus libroträning. orka gym. så jävla segt.

hasta luego!
Postat av: jennifer

jag vill också ha långt hååår :)

2007-03-06, 16:58:24 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: egon

oj, vilken bild du! grrr

2007-03-06, 21:40:43 -
Postat av: Cirre

egon: ja men massa grrr! (beror ju på vad man tänder på)

2007-03-06, 22:36:25 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!