torsdag som känns som fredag

reeedan torsdag, ska man säga redan? jo men det känns så. känns som att veckan gått himla fort faktiskt.  denna dag började med gympa, som jag inte längtade sådär jättemycket efter, men som visade sig beså av  massage om man ville, JAG VILLE. så jag fick ansiktsmassage i 40min och det tackar jag för. så himla skööönt, lite hårbotten osv på det. uunderbart. sen var det engelska glosförhör, bah. och jag pluggade ytters lite igår, men några ord stod på min arm som jag självklart lyckats somna på igår så jag hade ni "vindiförsva" tryck på min högra kind och trots 3 tvättar med tvål så sg det ut som ett blåmärke. haha, men what to do?
självklart hade vi inget vanligt glosförhör utan vi skulle KOMMA IHÅG så många av orden som möjligt, 20st okej inte jäättemycket, men still de va ju svåra ord. nåja, jag satt brevid Sara och vi lyckades komma på alla 20 som sedan skule in i meningar som vi själva skulle hitta på. kul jul, not. men det gjorde vi iaf. sen var det svenska och det var nått prov av nått slag som man fick ha ett häfte med till, så det gick nog bra. ha.
nu är jag heeeemmma, med mina underbara morötter och dipp! I love it!

Lifehouse spelas i högtalarna och det är riktigt nice ska jag säga. om ungerfär 55min börjar min träning, så får väl dra mig om en halvtimme eller så, vi har dock styrka idag igen, inget jag längtar efter, hade gym i tisdags och fys igår och mina ben är SÅ stela, verkligen som en pinne så fort jag sitter still ett tag. bah, men jag får väl göra så gott jag kan.

dock är det himla skönt med tidig träning för då slutar jag 17.00 och då ska jag fiiiika! ska bli himla moyjsigt, ska möta upp KG vid Mingus vid kvart i sex typ. så kan vi prata av oss lite och så, ska bli nice.

imorn äre bad också, livräddning. ooooorka, är allt jag har att säga där.

Min mamma kommeoch hälsar på mig på lördag föresten, ska bli mysigt det med, tänkte ta med henne och äta på mingus till typ lunch på lördag och sen popcorn och film eller så på kvällen, sen rä det väl träning och match på söndag så. ska spöa mitt hemma-lag. haha, kan vi ju drömma om iaf. :)


over and out.
Postat av: jennifer

maha såg massa volleybollare som cyklade ner till freja när jag satt på badet och väntade på att mina icke simkunniga elver skulle komma. men dig såg jag minsann inte, tokigt :)

2007-03-01, 15:31:03 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jennifer: hm, skumt! nej men jag kom fööörst vettu. :) så du missade nog mig i min ensamhet. haha. sen hade jag ju luva och såg inte ut som jag, men du kanske kollade efter nån kort? haha.

2007-03-01, 18:10:41 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Marie

åh, massage. ge mig?

2007-03-01, 20:38:13 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: kg

CISSI ÄR BRA. förlåt för att det inte blev av det där med fikat :( men jag har övat spanska nu fkatiskt. det känns ytterst bra. jag längtar också till måndag. Det kommer blir great
bara för att jag tycker att du är snällis , hihi

2007-03-01, 20:59:59 - URL: http://www.nogg.se/kaarin
Postat av: Nuffi

ja vad ska man säga? knapra på morötter gör en hög.

kom igen nu gott folk, kommentera mera!

2007-03-01, 21:50:28 - URL: http://google.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!