You and I could do this thing tonight

59594-15


Jag skulle hemskt gärna ha min Nirre Mört här. för det är sjukt segt att vara kär och vara ensam. fuck it.



Idag är det måndag. ja, som ni alla vet, inte för att jag tror att ni är dumma, men ändå. Som ni alla vet är måndag alltid måndag. man är lite putt för att helgen är över och lite allt för ofta är man faktiskt tröttare när helgen är slut än vad man var innan. men jag satt och tänkte på det idag på engelskan när jag frågade när lektionen var slut, hur långt det var kvar osv. Jo; varför låter man typ hela livet bara bestå av längtan? på måndag vill vi ha fredag, och när det är mars vill vi ha sommarlov. är det inte slöseri med våra liv att bara vilja ha något annat? varför inte göra något bra av vardagen och bara ta vara på den, och inse att även den dagen äe en del av våra liv. Varför alltid längta sig bort liksom?
Klart jag vill att mitt gemensamma liv med Niklas ska börja, och vissa dagar vill jag det såklart mer. Men jag vill ändå ta vara på dagen som den är just idag, just här. för jag trivs ju ändå sjukt bra med  mitt liv. och det är inte november, gott folk, det är mars, jag vet att det är mer förhoppning i luften då, men är inte det bara jättebra? Det är ju helt sjukt egentligen att man bara längtar efter att något ska ta slut. Visst kan jag förstå att man vill ah ledigt, men å andra sidan så kommer dessa skolår förmodligen vara de mest lediga i våra liv (innan pensionen) så...
Jag tänker i alla fall njuta mer av varje dag, och vara glad att jag faktiskt kan göra nästan vad jag vill med den.

haha, deep shit, nästan. men ändå.

idag ska jag iaf fika med Karin och det kommer bli sjukt nice tror jag. men lite pirrigt, first date liksom. fniss.


PUSS då.
Postat av: Catherine

du har så rätt! man glömmer bort att livet är kort och att det gäller att leva i nuet. Carpe diem;)

2007-03-08, 23:24:09 - URL: http://catat.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!