long time no see

jag veeet, jag har inte skrivit på länge. men det känns som att det nästan händer så mycket att jag inte orkar? nåja, helgen var jättenice. redan i torsdags kom Leif det var kul jul. på fredagen så hade vi bottningsfys på gympan,image75 rätt kul faktiskt. nåja, min lover kom på kvällen och det var mys. vi kollade mest på film hela kvällen, Leffe ville aldrig gå och lägga sig så det var bara att hålla god min, haha, visserligen var det bara jag och Leffe som höll oss vakna så.. haha. lördag vaknade jag på det underbaraste vis som finns, puss puss puss, dock var jag aldeles för trött så när vi var uppe på toa så gick jagin tidigare på rummet och låste efter mig, haha, jag vet, jag är ond, men jag är i stort behov av min skönhetssömn.. fick sova ett tag till sen gick jag upp väckte Leif (jag var så jäävla hungrig) så sa jag "Leif, du är också hungrig!" och så pallrade han sig upp. hahah. nåja. på dagen var vi nere på stan en sväng, jag fick mig en ny bikini (fick och fick, köpte) killarna inhandlade förnödenheter till kvällen och så. blabla, tiden gick rätt fort iaf, och sen var det hockey och det kom en hel drös med människor till oss. Ernesa, Sara, Lisa och jag gjorde oss lite i ordning där i samma veva, hockeyn gick ju åt helvete redan från början, så var inte så svårt val. haha lite seg förfest på det och sedan till Karl, där det nästan var ÄNNU segare, men där träffade jag lite söta flickor iaf ;) bytta nummer! viktigt! haha. nåja. sen drog vi till Plantis! 20+ och vem kommer in utan att ens behöva visa leg? hahha, så klockrent att vakten tog killen bakom mig direkt. moha, (kommer inte skryta när jag kommer in på 25+, så stå ut). nåja där inne hittade jag mannen för kvällen Leifyhooooe! så himla lätt fätt. haha, som vi shakeade. haha, hela hela tiden, bra musik var det faktiskt! och Niklas påstod att han såg oss med flaska i handen hela kvällen. haha, så var det nog med. det var iaf en underbar kväll, längst tid tog typ att få med sig Leffe och Niklas hem, haha. men jag tog deras pengar och köpte kebabrullar till oss så det var lungt. sen bjöd jag in mig på fika hos en tjej på söndagen, men hon rinde aldrig? haha, nåja. Niklas sa att vi kanske fick komma dit nästa gång han är här. haha. han kände ju killen i grejen. blabla,image76 nåja. vi kom hem vi sov och vi sov och sov och sooov. haha, vaknade nån gång mitt på dagen på söndagen och jag kände mig sådär tills jag han dricka lite (vatten) och sen var jag människa igen, älskar att jag inte blir bakis än (pepparpeppar ta i trä). kommer väl som sagt med åldern, men tydligen är den inte här än. söndagen gick åt till att kolla på många filmer. Leif kollade nog på 4 eller 5 stycken.
haha. jag vinkade av min kärlek vid fyra och sen drog jag till Skövde med Miss snyggve alla år, och kollade på spiderman 3! woho, jag vet vi är så coola. fick både godis och cheeseburgare. (man får äta det på bakisdag) nåja. filmen var great, man fick ju se både det ena och det andra ;) sen när vi åkte hem insåg vi att det var perfekt road trip väder, så vi åkte till Ålleberg. haha, där skrattade vi så vi nästan kissade på oss, det var bra grejer må jag säga.

idag måndag, Cissi goes depp när alla lämnar henne, regnar det halv 8 då ligger hon kvar. så hon har kollat på film idag med Leif, han åkte inte förens på kvällen... tränade och det gick faktiskt bra, två set som spiker (jag var ju grym på inspiken) och två som libro, jag vann alla set jag spelade! haha, grym i know. nåja.

Nu är jag lite hungrig igen, är ju alltid det för tusan. blabla, blir nog inte skola imorn heller, i just can't do it. får göra nått kul istället. typ Skövde med Marie. :)


well, nu är iaf jag over and out
Postat av: jennifer

var de ifrån dig eller? ;) grr.

2007-05-15, 07:37:50 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

today is shoppingday! wieeeehoooo, hihi :)

2007-05-15, 08:05:42 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: leffe

den posen är en one-times-pose om man säger så..damn i´m hot,,!! du me såklart!

2007-05-15, 22:51:59 - URL: http://isedal.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!