nettan är brago

och the headline säger det mesta.

men nu har Leif kommit! min underbare vän! haha, känns så skönt att få tillbaka dem i huset. saknar dem massa. sitter och pratar om massa grejer och om hur man firar ett SM GULD! haha, lovely. dagen har varit bra och det blir ett kort inlägg, men jag har iaf städat, tvättat, fixar lite med en hemlis och gått ännu en långpromenad! känns så bra!

imorgon är det fredag, och jag är träningsledig. massa mys tror jag det blir imorn, och på lördag självklart party för hela slanten. söndag blir nog spännande med.


nåja, ha det underbart människor!
Postat av: Marie

so are youuuuu! :)

2007-05-11, 14:23:27 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Fanny

haha du e då cool du som skickar dubbla inlägg!

2007-05-11, 21:32:39 -
Postat av: jennifer

TAAAAAAAACK FÖR IGÅR SÖTO! men du hade inte ringt mig så har inte ditt nummer, lite knäckande cissi med s. jag kanske faktiskt ville ha det cissi med s. så jag tycker liksom du ger mig ditt nummer cissi med s. OKI? :D

2007-05-13, 13:37:39 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!