ingen glittrar som dig stockholm...

varenda inlägg jag försökt publicera de senaste dagarna har alla försvunnit, jag blir så förbannad....




(äntligen har jag hittat orden,
och jag hittar dina händer under bordet...)
Postat av: Johanna

Jag tycker du ska läsa texten till Tidvis, för den handlar om oss.

2007-11-02, 11:20:00 -
Postat av: Aida

mjoo, men det har tydligen varit nåt knäppt med blogg.se.. hade också det problemet förrut :S

2007-11-04, 15:52:38 - URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha ja mina fiskar är lite ensama utan
några kompisar!:D köp en till han ;) dom kanske kan para sig så blir de massa småfisakr;) Vi har en stor guldfisk,en mal, sen 2 andra små fiskar. vt inte va de e för några! Vi köpte allt på blocket! Vårt nya shopping center:D Så det va riktigt billigt! Tycker du man ska ha namn på fiskar ? :) Puss

2007-11-09, 16:27:49 - URL: http://meelii.webblogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!