lördag och en ny älskling

lördag, och som jag sett fram emot att slappa hela långa dagen. jag ställde klockan på 10 för att kunna plugga effektiv i kanske 1-2h och sen bara göra allt jag ville, ta en promenad och lite sånt. lyckas tajma SaraP dirket vid frukosten och vi avnjuter även tårta till kaffet, haha, allt för att få den sockerkick som jag behöver på morgonen (?). nåja, jag sätter mig och börjar plugga vid 11-11.30 typ. går segt så in i h-vete. vår lärare (Anna Tyrann) verkar tro att engelska är det ENDA ämnet vi läser och att det är det absolut viktigaste på denna planet. 3-5 datasidor om USA, lätt tycker ni, men segt as hell tycker jag. framförallt all nedrans historia och politik? känns otroligt ointressant och bara BLÖ. så ska man läsa sidor på internet, sen omformulera till egna ord, när det redan står så enkelt och bra på hemsidan. eller så är det FÖR svårt och jag fattar inte ens vad det står. och läser man på svenska är det så lätt att det blir direkt översatt, och den fungerar ju inte riktigt heller. nej usch och fy. när lovisa kommer och vill äta lunch med mig så har jag kanske kommit en halv sida, och då är det ändå en bild med. jag börjar tvivla redan här. sedan sitter jag i ytterligare ca 4 timmar (med ett avbrott för möte med Victor, haha) och nu har jag kommit EN SIDA! jag börjar snart gråta. jag är inte ens dålig i skolan! eller är detta något jag bara inbillat mig? nu har jag i alla fall sparat detta typ tusen ggr så de inte ska komma bort. och nu har jag ju gjort de tråkigaste bitarna, typ.

sen åt jag middag med lovisa med och sen skulle några se på film, som dom lånade av mig haha, men som jag inte heller sett, så vi slog oss ned framför Pattes gigantiska tv och såg ocean's 13. den var helt ok faktiskt. sen såg jag slutet på the Good Girl, mimage217ed Aniston och Mcguire (stavning?). väldigt sorgset slut tycker jag, och nu har jag borstat tänderna och ska krypa ned. ladda ladda ladda för imorgon! match så det står härliga till! i fredags fick vi träna i Flobys B-hall, haha, ett skämt. hallen var som EN volleybollplan. nätet spändes mellan väggarna, ahha, gulligt. men det blev faktiskt en bra träning och Kalle sa att om vi vinner på söndag ska vi träna i floby varje fredag... jag hoppas att vi kan rösta om det sen...

imorgon ska jag träffa Ernesa lite tänkte jag, man får ju passa på när hon är i trakterna. och Niklas är hos Mats och kollar fotboll och jag saknar. det är inte bra att träffas en vecka i sträck, man får liksom in vanor och man börjar känna närhet som man sen saknar nått fruktansvärt. just nu längtar jag enormt tills studenten och när vi kan börja det som ska bli vårat. samtidigt fruktar jag studenten och vill inte vara på någon annan plats en denna. Just nu dominerar volleyboll mina tankar, och det är nog det allra bästa. för det är bäst. oftast.

Min nya älskling, ja, musik som strömmar ur mina högtalare mest hela tiden. och kanske främst kvällstid, sovtid.

"And these photographs keep me alive
Babe, here's your song
Babe, it took too long To find in your eyes
My best surprise "

vill ni veta vem det är..?
Postat av: Marie

joshua radin är deeeeeeeeet ;)

2007-11-18, 00:34:19 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag längtar med till studenten, då kommer min löve hem och åh, lövely. hihi, ska vi mysa tills dess eller? ;)

2007-11-19, 17:18:34 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!