tonight is the night (when 2become1)

yes sir! fredagen avlöpte med Naturkunskapsrov (A kursen denna gång) fick VG och det duger. nu är det bara MVGimage212 på alla prov som är kvar, suck. well well. Nån jävel hade snott min cykel när jag skulle cykla hem i snöstormen och jag blev riktigt förbannad, dock har några sett vem som gjorde det, så det blir till en polisanmälan på det ("han brukar sno cyklar var och varanna dag" ja, då ska han fan åka dit) träning sen och jag var kant hela tiden, jag och Anna kom in i nått flow och sjuorna satt som en smäck, ingen fick stopp på mig! haha, älskar att det kommer såna där dagar så man orkar med dem som bara suger getpung. nåja. middag och sen hem, dusch och ned på ica, köpte lite frukost, krögarpytt och naturgodis. när jag kommit hem så undrade jag vart Marie image213tagit vägen, hon skulle ju förmodligen vara där innan mig, går runt och letar efter mobilen och just då ringer det i den och Marie ber mig komma ned och öppna. Vi kollar på idol där Christoffer åker ur (!) och sedan spelar även en video in på detta (som ni ser här)(jag hejar ju egentligen på Daniel). haha, det var inte den enda filmen som spelades in den kvällen, Marre har fått nån period där det är SÅ KUL med videor, nåja. jag bjuder på det. kvällen tog slut vid halv 3 när Adam kallar mig för lesbisk för hundraelfte gången.

image215Lördag och jag blir väckt av en Marie som ringer och säger att bilen har sommardäck och det är is överallt. det blir till att ta tåget till Skövde, det går väl det med. kom dit och det gick rätt trögt, Marre hittade inget hon skulle ha, men efter 14e rundan i samma affärer så lyckade vi få en del saker att se bättre ut ändå. haha. jag fick mig ett par sulor till mina nya stövlar! så förhoppningsvis slipper jag frysa framöver. köpte även en lila klämma nu när jag har så kort hår... och en tjocktröja, man funderar alltid på vad man ska ha på sig på vintern tycker jag, blev en röd sådan. sen minns jag inte så mycket mer, jo vi var ju förbi bolaget med och laddade upp lite inför kvällen. haha, som vanligt skrattade vi ju en hel del, framförallt när vi pratade om filmerna vi gjort dagen innan. haha, vi är sjuka.
(pratade även med Karro om nyår, och jag hoppas verkligen vi kan åter mötas!:)

kom hem och tog mig till hallen där div 1 brudarna spelade, dem vann med 3-1, gött kött. jag och Karin satt iimage214 sekreteriatet och lyckades ha riktigt trevligt, lite vimsigt kanske, men hon är kul. sen var det derby med killarna i div1, där RIG A mot RIG B, lagom taggat kan jag ju säga, Casanova vs. Göran.... hahhaha. nåja. jag och Lovi orkade inte kolla och jag skulle hem och käka så vi gled hem (på isen) och jag lagade mig lite oxpytt och snackade med min beloved Leif! Lovisa kom ned o snackade lite. nu sitter jag här och väntar på Marie och ännu en toppenkväll i falköping by night....
Postat av: Anonym

feeeel the love generation

2007-11-10, 21:40:01 -
Postat av: Aida

hahaha... sköna bilder ;)

2007-11-11, 11:59:38 - URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Aida

haha... mmm... man börjar undra om han e seriös eller inte. Han la upp en video där han erkänner att han e kåt på brorsan och de hånglade! :O

2007-11-11, 21:46:18 - URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Aida

Iiih, jag e ändå livrädd för att röra mig och fucka upp hela tatueringen!!

2007-11-11, 21:47:20 - URL: http://ghabby.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!