you want a piece of me

veckan är snart slut, igen. tiden går sjukt snabbt. jullov om 4 veckor. och nej, jag tänker inte längta, tiden går tillräckligt fort ändå. och på våren går det ännu snabbare och sen rä det student och hujeda mig. nåja.
ikväll så fick jag och Lovi Ida att köpa choklad till oss, så jag Sara Röd och Lovi har k'kat choklad och druckit te, hur myspys som helst. sen kom sjuklingen ellinor och sen Emma & Lisa, pratade lite framtid och lite allt möjligt. haha, en hel del skit om MarreK med. men schhh.

image216
det går ju inte säga annat än att Lovi ser lite mongo ut på denn bild, haha, det bjuder hon på!
Om man skulle ta tag i rummet och röja lite? Lite Britney i bakgrunden kanske? haha, okej, kanske lite Moneybrother istället, my sweet sweet love.

(Vore kul om Niklas hade vägarna förbi snart..?)
Postat av: Andréa

Minns så väl dom där tekvällarna i trean när allt kretsade kring vad som skulle hända efter studenten.. jag kan säga att det löser sig till slut :)

2007-11-15, 22:26:36 -
Postat av: nirre

jag känner också att det hade varit kul att komma förbi snart.. Saknar dis sjukt mycket

2007-11-15, 22:36:13 -
Postat av: saaar a

pussssssssssssssssssss

2007-11-16, 12:58:40 - URL: http://snurraminjordigen.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!