this planet look so cute, but it's cold

image181
höst höst. det har blivit höst gott folk, och visst är det mysigt, en anledning att dra på sig raggssockorna, en anledning att tända ljus, en anledning att drickate  varje kväll, en anledning att vara lite depp.. det som också är kul är att på söndag är det seriestaaaaart! jag är laddad som tusan och vi börjar med att möta Norsjö. de ska ha köpt in nån spelare o lite så, vi får väl se vad dem har att komma med. matchen spelas för övrigt i odenhallen! jäva freja va upptagen, så himla rutinerat. men vi ska iaf få tre träningar där denna vecka innan, så att det inte är lika nytt för oss som det är för Norsjö. haha. (15.00 GOTT FOLK, HJÄLP OSS ATT FYLLA ODEN, hahahahah)

här sitter jag på min studiedag, har just vaknat och lagat mig lite gulaschsoppa. tränar kl 15 och måste plugga lite innan det tänkte jag. igår kände jag halsen som tusan och började känna feber krypa in i hjärnan, tränade ändå, och när jag vaknar idag så är jag bara helt rosslig i halsen, image182inget ont eller så men nått hals-host-rossel-harkel typ. så vi får väl hoppas det går åt rätt håll.

i helgen var det ållefestare, det var najs najs. dem har ju byggt om där inne och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. men det funkar ju att festa i, så vatusan! det var iaf ett bra drag, kvällen gick lite fort dock, men den gör väl det när man har kul... thanks anyway alla som var med och förgyllde den!
Var även och hälsade på hos min kära broder i vingåker från lördag till söndag, det var mys det med, fick massa plugg gjort också. bror stor är braaao.

Marre, I miss you.
Postat av: Marie

snötteeeeeeeeeeeee

2007-10-02, 18:50:11 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!