Tisdag mina vänner

visst är det otroligt frustrerande när man skriver ett låååångt inlägg för att göra ALLA er läsare glada (haha, ni är ju SÅ många liksom). well, tänkte verkligen skriva av mig, och så gör jag det, och vips, på 2 sekunder är ALLT borta. jag får panik och blir arg. orkar inte ta tag i det igen.

well, tisdag. varför börjar jag alla blogginlägg med att påpeka vilken dag det är? som att ni inte skulle veta det?image191 egentligen rä ju en dag en dag som vilken annan, bara olika saker på schemat, och så tror man att man mår bättre på en fredag än en onsdag. och det sjuka är ju sant. men man borde ju ta vara på varje dag.. well, äsch.

nåja, fortfarande tisdag. och den började väldigt snurrigt. vet inte vad jag pysslade med, började med att låsa in min skåpnyckel i mitt ena skåp. hoppades under de två första lektionerna att jag lämnat den i låset ( eller nått som jag brukar göra) men insåg sedan att den troligtvis låg inuti, så det var bara att knipsa. och självklart, där inne låg nycklarna. som tur var har jag ju ett skåp till, där jag nu kunde öppna eftersom jag hittade nycklarna, och låste in diverse saker där istället.
men jag kom inte längre än till lunch, för då var dem borta igen. jag började garva för mig själv, och hittade dom inne i skåpet utan lås. jag är ju verkligen Ms.Bright. heja!

well. fick tillbaka naturkunskapsprovet som jag gjorde  fredags, och ja, jag fick mitt VG som jag ville ha. men, nu kände jag mig inte så långt ifrån MVG så nu blev jag lite putt på att jag inte fick det. haha. men men, nästa gång..
det som är ännu roligare, är ju att idag fick jag reda på att vi ska ha ett nytt naturkunskapsprov! fredagen efter lovet, fast i A kursen då då.. och jag känner redan NEJ JAG ORKAR INTE. men å andra sidan känner jag i så i princip alla ämnen, då jag antar att det är som det ska. pust.

well, helgen som var då, tar en quick-look-back:image187
Fredag; träning, handlar och får mysbesök av Mariekexet! vi käkar mys middag coh jag får present! en supersöt kopp, som passar bara mig. sen kommer Madde och Emma och joinar oss till idol, efter idol flippar det mesta ur, och slutar med ett flashback till 90-talets barnprogram. vi kände oss väldigt gamla..
Lördag; sover ut. äntligen. jag och Sara och Louise tar oss till hallen för att kolla på tjejerna och killarna i div 2, tjejerna har två bollar kvar att spela när vi kommer. och vi segar där tills killarna spelar. båda två vann och det var väl huvudsaken!
på kvällen så är det mys och film. lite godis och sådär. jag Emma och Sara kollar på The wedding date och alla blir allmänt kära. sen kommer även Sara Röd och Lovisa och myser.
Söndag; dagen börjar 08.00 och vid 08.30 bär det av mot Linköping och team valla matchen. var inte så mycket att orda om, vi vann relativt enkelt. men gör själva en ganska dålig match, känns som vi inte lyckas göra några egna poäng osv.. men men. nästa match, sollet, superladdat. well. jag och Sara stannade kvar efter och kollad epå killarna. fick träffa underbara Leifyhoe, så otroligt efterlängtat. och allt är verkligen precis som vanligt när man ses, allt känns så naturligt. och man kan itne fatta att det var så länge sen man sågs. sjukt, men underbart.

well, nu i veckan då. joo, ska förbereda för NKP i svenska B, känns underbart bra, vill att det ska bli perfekt. därförimage189 tar jag hjälp av min gode vän Marre. så söndag får bli lite stud. haha. fredag är det party as hell! vi har ingen match och det är "Black 'n white"-tema på ålle, jag och Lovisa har en superbra idé, jag säger bara MJAUUUU. det kommer bli askalas, och vad kan plussa på det ännu mer om inte somna med Niklasponken! det var två månader sen vi sågs; jag ni läser rätt; TVÅ MÅNADER. vet inte hur jag överlevt, men det har jag tydligen..
på söndag tänka jag kolla lite på volleyboll om jag kan, Niklas spelar mot floby och då hoppas jag att jag kan få en mysdag på läktaren med underbara Ernesiebabe. så kan vi snacka skit och bara vara bäst. :)

mahawihivi. nu har jag gjort klart nästan alla teleräkningar, fan va bra jag är.
Postat av: Andréa

Sollentuna på besök i Falköping- yeah! Taggad till tänderna ;)

2007-10-17, 20:06:12 -
Postat av: Cissi som gillar WELL

HAHA, den som INTE påpekar hur många "WELL" jag använt har inte läst ordentligt... :P

2007-10-17, 20:15:52 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: sofia

haha jag gjorde precis en tabbe! jag läste din blogg sen skulle jag klicka vidare till elins.. så klickade jag antagligen fel.. så när jag skrivit en kommentar till ELIN jo då va det ernesas blogg! ehm PINSAMT:P puss

2007-10-17, 20:56:35 -
Postat av: Marie

jag hoppas du tar hand om koppen!

2007-10-17, 21:44:05 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: ernesa

jag antog att de va någee som inte stämmde med tanke på den skrikande frånvaron här i bloggen=) älskar o läsa, so keep up the good work sister!!
ses till helgen oxå, läängtar!! love

2007-10-17, 22:36:49 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: Annelie

wää, jag vill med se volly i floby. :/

2007-10-20, 21:46:23 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!