Knallecupen

helgen är över och vad har jag gjort? ju nu känns det nästan som det är igång igen, var i Borås och speladeimage115 knallecupen! woho, kändes lite segt innan, åkte 7 både lördag och söndag (på söndagen spelade vi 12...). men det var himla nice ändå, träffade ju Karro och alla andra gamla Rigare och det var niiice. allt känns så naturligt när man träffar dem såhär, och sen blir det jätteskumt när man inte värmer upp tillsammans längre, för man spelar ju inte i samma lag.. nåja. det var 4 matcher på lördagen och jag var verkligen helt slut efteråt. första matchen 9 och sista 17.20 blev en lååång dag. lyckades iaf ta oss till semifinal som det enda svenska laget kvar.. spelade mot ett dansk lag tror jag.. det var riktigt fint spel då och vi vann. så bra vi ääär. sen var det bara final kvar, och ja, den vann vi också. haha, så det var naaaajs. så med en buckla och en vinst för första gången i Knallecup så åkte vi hem och var glaaada! jag var tröttare än tröttast och vid 9 höll jag på att ge upp, sen kvicknade jag till lite igen. skolan idag har vart rätt soft och vi är träningslediga idag! så får se vad jag hittar på ikväll.. 91orna kommer ju hem. så måste väl kolla hur dem haft det iaf. ska plugga på engelskan med. tjohej.

smell ya!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!