And I'm on fire for you, clearly

Get lost and then get found and you'll come back to me.

tisdag, Cissi är sjuk för andra dagen. har åkt på nån feber-släng, kanske inte dödsallvarligt, och tydligen var fleraimage519 barn på dagis sjuka också, men är väl lika bra att vara hemma. lite sova ut-rehab har väl ingen dött av precis. PLUS, att på fredag åker Marie. min lilla snutta ska hålla sig borta i 6 hela veckor! usch usch, men eftersom hon är ledig denna vecka så får jag försöka få ihop lite kvalitetstid med henne! som tex att käka en lunch på minugs, sen ta en glass på McDonalds och sen köpa tidningar på coop för att hälsa på Sara&Elin för att sen sitta i bilen på parkeringen för att läsa dom under tystnad. med diverse skrattattacker innan, när man vill värma sig på grillad kyckling typ. well, I'm sure gonna miss that! fetinghjärta.


Jag har en stark känsla och längtar efter att varje dag göra precis det jag vill, bara gå på känsla hela tiden, visserligen måste jag ju i ärlighetens namn säga att jag lever lite så just idag, det är något som fått mig att förstå vad som egetligen betyder något i min vardag, och jag väljer att lägga energi på det som känns värt helt enkelt. men jag har tänk mig det att i image521sommar, då finns det så ytterst lite saker som binder mig till något, två veckors jobb är väl det enda som är helt klart än så länge, en winnerbäck konsert i augusti, den var det inte mycket mer. jag vill gå på impuls! känna att allt är möjligt! att jag är sådär fri som det bara talas om att man ska känna efter studenten! jag vill vakna till solens strålar och bara fundera; vad kan man tänkas göra av den här dagen? Så säger SaraRöd att hon har ett party på G i Örebro, well, guess who'll be there!? JAG! och känner jag att jag behöver diverse kvalitetstid i falköping med alla underbara personer där, då tar jag mig bara ett tåg och hamnar precis där jag vill! att bli en riktigt livsnjutare tills hösten och dess krav kommer... men det är ju ett senare problem!

appropå höst så har jag snackat med både elverket och sollentuna nu i veckan.. och helt ärligt så känns sollentuna som mest lockande nu. 100% speltid och dom har i princip en lägenhet klar. vilket är ett stooort plus, i elverket kan jag tänka mig att dom tänker att bara för att jag KAN bo hemma så na jag göra det tills vidare, men jag vill inte känna att jag tar ett steg tillbaka och flyttar hem igen.. nåja. behöver ju inte bestämma mig än, så egentligen är ju hela hösten fortfarande heeelt tomma blad, dörrar som välkomnas att öppnas!

jag ser fram emot en lördag i göteborg, ska införskaffa tyg till min studentkläning som jag tänkt sy ihop själv på något vis vi får väl se om det slutar med panikköp i juni eller sådär.. haha. men ändå! sen måste jag ta mig till nån tatueringsstudio som kan hjälpa mig att få ihop ngt snyggt så som jag vill ha den! se om man kan få nån tid att komma tillbaka senare vår kanske! we'll see about that! sen kanske allmän shopping skulle sitta fint och göra mig extra glad åt solen som kommer allt oftare. sen tror jag mig veta få alldeles utomordentligt sällskap med.. fina fisken!

(ser fram emot GOTLAND med, pratade med en taggad johanna (som alltid) och vi börjar nu se lite klart i allt virrvarr! hon har bara massa skivor hela tiden, så får väl se om hon överlever till sommaren! love to you.)



blev en coldplay eftermiddag med, nu ska jag pilla lite mer på mitt CV och besluta mig hur jag ska göra för kvällen.
adjö goda vänner!

But you mean more, mean more to me
Than any colour I can see
Postat av: Marie

min söta lilla kyckling! vet du förresten hur ONT det gör i fingret? njag använder det fingret varje gång jag ska trycka ner skift-knappen och jag AVLIDER varjnda gång. buhu. krama miiiiiiiiig!

2008-04-08, 16:48:47 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Cissi svarar

mohahahah! man ska inte väcka den HAMSTER som sover marie!

2008-04-08, 16:56:53 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Marie

you are so mean. meancissi.

2008-04-08, 17:10:48 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jenn

de har varit en codlplay eftermiddag för mig med.

2008-04-08, 17:20:55 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: blåååå

som få
¨blå som bara vi två

2008-04-08, 20:59:59 -
Postat av: Martin

Tack tack :) (ska inte du göra det? Du ser ut att vara lite bättre på det där!)

2008-04-09, 14:45:35 - URL: http://rightbackupagain.blogg.se
Postat av: karro

saknar dig med.. :D
hoppas du beslutar dig för sollentuna. ja vill ju se dig spela.. :D

2008-04-09, 15:12:39 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!