high on you


I get high on you baby
And I don't think we should wait

Every little day
Every other little daaaay
You take my breath away in
Every little way
Every other little waaaay
It feels so good and

I get high on you baby
And I don't think we should wait


and it feels so good.
Postat av: Lisa J

vad detta för prima ballerina ? är jag helt ute och cyklar om hon heter edit nånting ? skicka på msn kära du .

2008-04-06, 20:07:26 -
Postat av: Lisa J

men hallå nu var jag ju dum det är ju miss li !

2008-04-06, 20:12:30 -
Postat av: Cissi svarar

haha, det är helt rätt, andra gången, det är ju Miss Li! dock har jag nog bara andra låtar, men jag skickar det jag har! nån gång.. :)

2008-04-07, 21:46:44 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!