how bitter fucking sweet it is

fredag fredag fredag. veckan har iof inte varit speciellt effektiv nån gång, så jag förtjänar säkert ingen helg egentligen, men jag tar den ändå! dagis är najs när man börjar 7, för då är det ändå inga barn där, frukost är bara mys och sen chill till klockan 9, och då är det ju inte långt kvar till lunch, och sen rast och sen ute i solen och sen hem. jobbigt? inte direkt.

(jennifer, jag tar det som en diss att du lämnade bilder du fick av mig)

ikväll då..? eventuellt jessie en sväng, lite träning först såklart. sen får vi se om david skulle vara lite babysitter och om big mama ska komma över, så nån kan pilla i (slita sönder?) mitt hår.. imorn imorn! gbg here i come! kommer bli aaapa bra, har dock hört att det ska bli lite kallare, inte så bra, men jag ska förhoppningsvis mest vara i affärer eller fika.. maha. hoppas jag hittar ngt fint tyg med! behave like dave! du är braaaao.

Måste bara skriva om en sak som ingen annan än jag verkar tycka vara upprörande. jo; jag o jennifer befann oss på coop häromdagen. så letar vi efter chokladsåsen, står vid godiset ("för typ där är den på ica") och så går det förbi en brud (säg 24?) och bara tar en godis ur lösgodiset. asså ni vet bara glider förbi och tar en. då kände jag bara att jag vet inte om jag är så sjukt vek, eller bara smart eller hur det egentligen ligger till. men skulle liksom aldrig falla mig in att bara äta av lösgodiset sådär? är jag en alldeles för ärlig person? som inte skulle klara av att bli påkommen eller vad? jag blev liksom arg på henne, vet inte om det var för att hon vågade, eller för att det var så dumt? man har ju hört om gubbar som tror att man får provsmaka vindruvorna innan man köper dom. om alla skulle provsmaka, hur många vindruvor skulle det vara kvar då!? nä, men började bara fundera när det hände liksom.. suck.

Tiger Lou är najs och Malin; jag tycker absolut Nova-Lee är ett alternativ! här får ni Tiger Lou, men inte Nova Lee låten dock... utan Sell Out, en gammal gooding som förknippas mycket med Estland 07 eller när det var?! (marknad, leoparbyxor och instängda på disco med pårökta ester)

Postat av: cissi också.

klart man inte får provsmaka godis om man inte är under fem år och inte vet bättre. I'm with you!

2008-04-12, 07:55:19 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag skulle aldrig våga heller...:P
Men du, var vi inte i Lettland ? det trodde jag ialfal :P
Hoppas du har det bra i Gbg, och btw är finalen flyttade till torsdag... men det kanske blir resa ändåå ?! :)

2008-04-12, 17:09:03 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: sara

hoppas din helg i gbg var great! hur gick det med tatueringen ? :)
grr på dig leopardcissi!!!

2008-04-13, 23:36:49 -
Postat av: din jennzo

ta de inte som en diss alls.
kom på det precis när jag stängt dörren, och då orkade jag inte ringa och be dig komma ner och öppna utan såg de som en bra anledning att snart snart snart få komma och hälsa på dig igen
lövelövelövelövelöve!

2008-04-14, 15:11:13 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!