i just wanna take your hand

ja, det där med ett till inlägg igår gick ju sådär. men ska föröska plinka ihop ett nu samtidigt som jag tänker på allt som jag inte får glömma till barcelona! (och nej issapissa, du KAN inte serva på mig!) det viktigaste är väl biljetter pengar och pass. ALLT GÅR JU ATT KÖPA. som min mor en gång klokt lärde mig (men som hon säkert ångrar) ska ju alltså till min saknade vännis Marre, som nu hållt sig borta i.. ja hur många veckor är det? haha, 3-4 veckor snart. ska bli sååå skönt att komma bort, att träffa MARRE & SARA (ska hälsa från din farmor saris) festa gärnet och sooola. shoppa med såklart. allt detta som duetten jag tidigare nämne redan gjort alldeles för länge, så dom komemr säkert tröttna på det lagom tills jag kommer ned! 20.45 går flyget och åker från fkp 16.50. sen blir det tåg, buss och sen vänta, och kanske träffa jennzo och jessie en snabbis som kliver av det planet jag ska åka med! sen flyg och sen buss IGEN ("ta jeans Cissi, inget för utmanande jag är SÅ orolig") och sen kommer dom små liven och möter upp mig! looovely. känner mig grymt taggad nu. men man är ju alltid stressad över packning etc etc... I'll make it!

nå, lite bilder från när vi var och kollade Örebro - Elverket sista matchen, som vanligt supermys med bryyydarna.


sen vet jag itne hur mkt bilde rjag orkar lägga upp från sm, men tar väl fram några! vi slutade iaf 3a, kaaanske hade jag gillat om vi o gislaved möttes i finalen isälttet för semin, men vi gjorde alla lätta misstag och då blir det som det blir! sista SM med vallentuna på juniorsidan, nästa år blir det ju med sollentuna! haha! (ni kan ju kolla in min facebook istället)


så hiiimla kul att träfaf allt fok igen.. karro, elin falk (hjärta) leffe som var där och ja aaallllaa som liksom hör till the big family of volleybollare! :)

nu ska jag kila! ha det så bra här hemma lovers!
Postat av: issa

du fàr tanka lite sol àt mig istället dà accepterar jag att jag inte kommer kunna serva pà dig;-) moahahaha

2008-04-29, 18:54:11 - URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: cissi också.

guuuud ha det så himla underbart! :D

2008-04-29, 20:15:19 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!