låtsas som att det regnar

dagen D var väääldigt bra! vaknade typ skrattande, som vanligt nu för tiden. solen sken heeela dagen, ett annat barn på dagis fyllde år så hon bjöd på glass! perfekt tänkte jag och grattade tyst mig själv. haha. gick till vårdscentralen när jag slutade vid 15 och kollade upp halsen som inte vill ge sig.. dock visade den ingen halsfluss, vilket var skönt, men så sa hon att om det fortsatte och sådär skulle jag komma tillbaka, då kunde det vara körtelfeber. men NEJ, det har jag redan bestämt att det inte är. så det är lugnt. madde kom över en sväng o käkade glass när jag åt middag och grattade mig lite. mysunge. sen vid 8 snåret så började folket trilla in, hade dock förberett rätt bra, så det var lugnt. först kom 91 killarna, och sen 89tjejerna. sen kom 89killarna springande, dom hade sett 90 tjejerna osm var på väg o ville ju ha bra platser, och sen kom som sagt 90brudarna, och det var FULLT HUS, verkligen. dom fick stå o vänta i omgångar.. haha, sorry! fick maassor med presenter som jag såklart blev superglad för! rosa telefon och datamus.. rosa paraply, rosa bricka, rosa godis and so on...så; TACK ALLIHOPA SOM GJORDE MIN DAG SÅ BRA! you rock.



ska strax iväg o träna med 90orna och Sara Röd, sen dusch, upp till matan och iväg till Örebro! kommer nog bli en myskväll och så hoppas jag på en riktigt bra match, och att elverket vinner of course.. haha. dock hade Karins mamma sagt att jag inte fick heja på elverket, för då kom jag inte in gratis.. haha, illa! vi får väl se hur det går!




Upp å-å-å hoppa nu 
Sitter du blir du ju tjock å ful
Svettas, ta ett extra pass
Sitter du kommer din rumpa växa fast
Sann e khilen, sannerligen
Skinkor av stål, rapid liten, carpe diem
Kvinnoidol, err, superfitta, utåtklitta
Vilken e bäst?
Bolibompa, mullig rumpa, nu sticker vi len
Kortis, tjockis, lång och blond
Ko-ko-ko, kom, kom, kom igång
Rör din lilla rumpa, duns
S N dubbel-O K är lika med dunkadunk
Mmh, ah, oh ah
Rör din stjärt gumman
Du ser ut som catwoman

Å ett, å två
Kom igen jucka med rumpan
Å tre, å fyr
Känner ni pulsen pumpa
Å fem, å sex
Sexy, sexy, sexy
Å sju, å ått
RÖR DIN KROPP!
mest för att man vill röra sig när man hör låten. och för att den heter superfitta! moha.

You don't mind the fall until your face hits the ground

KISS AND LOOOVE!

Postat av: jenn

höööru, vad gör du imorn?
jag har en lite present till dig med.

2008-04-17, 15:59:23 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

låter som att du hade en toppendag, babe! när du kommer ner ska jag bjuda på glass och så ska vi sätta oss i hamnen och bara mysa!

2008-04-17, 16:20:27 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: cissi också.

vilken jäääättesöt telefon :D jag tror jag sagt det förr, men det måste vara hur kul som helst att köpa presenter till dig! haha

2008-04-17, 21:30:37 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: madelene

älskar bilden på mig där ;) Hoppas att dagen var bra iaf, jag tyckte att de var mysigt när du bjöd på glass. Blir ju så dumt nu i helgen. Tänkte kolla om du ville ha mysdag med mig på onsdag? :D typ filmmys och mat osv :P PUSS

2008-04-17, 22:51:03 -
Postat av: Anonym

Pretty whit pink

2008-04-17, 23:31:58 -
Postat av: Karin

Men så blev det ju inte så... Elverket åkte visst på storstryk :P hahaha nedå, myspys var det ialfal! Pussssss!

2008-04-18, 09:58:59 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: SOFIA

mitt blivande hem! :D haha,
grattis föressten!:)

2008-04-18, 15:47:25 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!