This fever's burning hot and it just won't fade

image523there's not a bump in the road there's not a shadow of a doubt
do you read the headlines?
They say that I'm yours forever and you're mine
And I've got a feeling nothing's ever gonna stop us now

Lite friskare idag och befann mig på jobbet. det roligaste som hände där var nog när tuffa/häftiga/störiga William* skulle komma och bråka och sen sätta sig på en pall som han trodde var precis bakom sig, så han slår ned sin ända och hamnar rätt på golvet, då skrattade jag faktiskt högt, för han var så värd det. hade precis satt 10 giftpilar i mig (då dör man). sen gjorde han en i princip likadan grej igen 2 minuter senare. jag skrattade lika mycket då. mohaha. fast det bästa var egentligen mitt, Olles & Elsas läsmys imorse. hihi.
(*=William heter egentligen William)

Pratade med Johan från Sollentuna nyss som har släkt (han kommer) i från trakterna. så han var här och vi skulle mötas upp tillsammans med lite annat RIG folk som dom är lite sugna på, på mingus efter träningen. det känns i alla fall bra, även om jag vet att just han inte kan svara på allt det praktiska. men ska försöka ragga med dom andra brudarna lite mer och se hur man kanske kan kumpera nästa år etc. nåja. det löser sig!
image524
Ska i alla fall till hallen idag! har ju tien varit där på år och dar känns det som. men eftersom jag varit sjuk hela veckan så blir det nobara lite rehab och så ska jag snacka med KalleG och se om han blir något klokare (förmodligen inte) och sen går jag väl hem igen. ÅH; måste bli klar med CV't idag. haha. fast kom på att om jag ändå ska välja sollet så kanske det inte är lika stor stress? dom har ju itne bett om det än.. MEN lika bra att få det gjort, så kan jag ju glömma det sen. jag VILL alltså göra klart CV't. haha ;)

Imorgon åker Marie, eller ja, i natt. vill verkligen hinna träffa henne innan dess. en PUSS ska hon iaf få då!

It is time to wipe the blackboard now and write a new truth 
In capital letters;
I JUST WANNA BE WITH YOU
Postat av: cissi också.

Jag känner mig förvirrad...var jobbar du? :O Något jag helt klart måste ha missat!

2008-04-10, 19:09:46 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: jenn

fortfarande inte klar med CV!
Cissi skärpning!

2008-04-10, 19:21:33 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Emily

Kom till Sollet Cissi!

2008-04-11, 13:47:58 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!