På lite håll liknar det dans och i drömmen håller du i min hand

jag bara tjatar om att tiden går, och idag fick jag det ännu mer svart på vitt när jag pratade lite med Karin på msn och hon så snällt förklarade att det var LusseÅlle idag coh Ålympiaden imorgon.. ett år har gått! ett helt nedrans år har gått sen jag sprang runt i min nissa-dräkt och Jennifer lekte clown och en himla massa munkar var det. det var då man började förstå att studenten faktiskt var på allvar det kommande halvåret. det var galet och fullt med skratt vill jag minnas. på nått vis känns det som att det lika gärna kunde varit 10 år sen, som att så mycket har hänt och jag inte minns allt så noga (nej, det var inte bara mycket alkohol) för falköping och livet där känns så otroligt långt borta. jag som trodde att jag aldrig skulle överleva, jag lever ju hur mycket som helst!

Samtidigt kan jag bara vänta på att folk ska börja ploppa upp i min närhet igen, som att jag tror att dom faktiskt kommer vara en del av min vardag igen. Jennifer är fan i Norge och jag här, Marie i faköping, snart australien och jag här, Karin i RIG och jag här, Ernesa i Helsingborg och jag här. det är så många som är på väg överallt, ibland får man känslan av att vara splittrad, men på nått sätt aldrig varit helare.. hm, mystiskt.

och usch vilket tråk inlägg tänker ni! men kanske är Cissi tråkig idag... eller så är det bara ännu en grå decemberdag, istället för snö och stjärtlapp med barnen.. mina barn på dagis är bäst, om ni undrar. på måndag ska vi ha lucia firande med alla barn och jag hoppas alla sköna kommentarer dom drar varje dag i ringen, ska komma fram även när det är massa föräldrar där, det vore lovely. och att småttingarna ska sjunga med, för dom kan ju alla ord när dom ligger på skötbordet annars liksom..  tralalala, vi får väl se!
Älskling, jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar

En ny start, jag tänker nya tankar

fredag imorgon, julklappshandlande för fulla muggar, p u s t ! inga pengar har jag kvar efter all nedrans hyra som kom allt på en gång... men förhoppningsvis en god lunch med gott sällskap och en riktigt bakardag på lördag med laget hemma hos EmmaH, det kan bli gott! tagga och match på söndag! gah! Jossan my love kommer ned, på hennes födelsedag dagen till ära! underbart.

nu behöver jag mest sömn... och Pr.
Postat av: ernesa

jag flyttar uppåt i landet, så vi kommer inte vara allt för långt ifrån varandra nu.. norrköping nästa=) längtar, då är man närmare (läs:kortare restid^^) haha.. se till o komma til gp så ses vi då!!! =) miss very mucho<3

2008-12-11, 23:57:58 -
Postat av: jenn

inte alls ett tråkigt inlägg!

det var clownposar och dans. det var vi! SAKNAR DIG SÅ JAG DÖR BABY!

2008-12-12, 06:04:19 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Emma

PR, PR, PR, PR...tänk att de sägs som hockeyfansen sjunger sina ramsor....ååååå......PR! =P

2008-12-12, 06:21:06 - URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: sara

Du är braaA, och jag ser fram emot dagis på måndag :)

2008-12-12, 10:25:44 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: elin

man tackar man tackar! vet inte hur många timmar jag satt, haha. kul att resultatet blev bra :D

2008-12-12, 20:25:20 - URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-12-12, 20:29:18 - URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sanna

åå fatta fort tiden går, ett HELT år har liksom gått sen ållympiaden.. haha just de,ja kan nog säga att ja inte saknar den så mycket iaf. den är ju inte direkt min finaste

2008-12-12, 22:01:40 - URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!