you're so worth waiting for

fredag, helg, sen träning och EMMA! inte vilken Emma som helst utan en lite extra saknad o trots sin närhet, sällan sedd! illa värre, men nu blev det iaf sleepoverparty för hela slanten! loooooffely. och så råkar vi ju leta in oss på youtube för ovanlighetens skull oc jag hittar ett  klipp som känns så otorligt overkligt så det är helt sjukt. snacka om att skämma ut sig för livet och dessutom rätt creepy. självklart bjuderjag på det här;


haha, enjoy som fan.

imorgon lördag o jag och Emskilove ska in till stan o kolla lite julklappar, sen blir det taco, film och mys och jag antar precis allt man kan önska sig. berätta för mig, hur det kan bli bättre än så..?!

tänk att det bara krävs ord
låt mig behålla det här
det måste jag vara värd
kom och slå sönder min värld.

Postat av: emma

löv. <2

2008-12-06, 15:25:56 - URL: http://emmalbertsson.blogg.se/
Postat av: Thomas S.

Man, that's creepy... Skrämmande.

2008-12-08, 14:32:23 - URL: http://weakling-child.blogspot.com
Postat av: Perra

Bästa klippet på länge =p

2008-12-17, 16:04:23 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!