a quick goodbye, it's over

blev ingen träning, insåg att det inte var så lämpligt. blev istället 5 avsnitt av Heroes, i like that! så himla spännande jämt. haha, det där är inte riktigt gjort för mig.. kollade ju på säsong 1 med Rikard, och det var ju bra för mig, för han hade ju redan sett det och kunde förklara när jag inte förstod, och lugna mig när jag hetsade.. haha. nu har jag bara mig själv. får nog bjuda över honom nästa gång jag har tid att titta... imorgon har jag faktiskt tänk att vara frisk! sollentuna kommer ju med, så får ju träffa Andréa, och det tackar man ju inte nej till... så blir väl en lektion mellan 8-10 sen får jag väl glida lite och plugga lite i skolan tills typ 13.10 när engelskan börjar... det är ju mys att bara träffa folk när amn legat isolerad såhär.. har dock haft massa söta vännisar som hälsat på mig osv. Sara gick t.o.m och köpte godis åt mig idag! lycka! Nu är det I huvudet på Gynning, gillar den kvinnan! hon är fan cool. och snygg! (framförallt i sitt bruna hår! hittade dock ingen bild på det..?)
Postat av: E

Gynning är tuff. Jävligt tuff. Gillar henne också i det bruna håret! :)

2008-02-20, 18:44:18 - URL: http://emilias.blogg.se
Postat av: karro

hoppas du blir bättre snart, o fort.. :)

2008-02-21, 13:47:15 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: cissi också.

Älskade Gynnings program om barn! (ja jag var tvungen att se det på webb-tv härifrån) :D Orka hata henne, jag håller med om att hon är cool! Sjukt egen, och ja, snygg!

2008-02-22, 01:49:23 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!