and i tear it apart and i burn it all down, couse i have to

Tre saker jag inte förstår.
- hur jag ska ta mig genom våren helskinnad
- varför skolan ska kännas så jobbig, när den egentligen är lyx
- hur folk kan bli ASFETA, att det inte finns några gränser liksom, det ger ju större effekt att en som är rikigt tjock går på en diet, den får ju snabba resultat än någon som redan är ganska smal (haha, kanske låter jag sjukt elak, men kan ni förstå vad jag menar?)

De tre personer jag tycker mest om.
- jag kan inte plocka ut tre
- men givetsvis min familj (3personer?)
- mina underbara vänner & Niklas

Tre personer jag saknar.
- Johanna
- Emma
- Ina

Tre saker jag har på mig.
- kläder
- smycken
- nagellack

Tre saker jag använt mest idag.

- min mun (pratade med johanna i 25min i skolan, love!)
- volleybollar...?
- sängen

Tre saker jag inte skulle klara mig utan.

- vänskap
- kärlek
- idrott av något slag

Tre saker jag tycker om som börjar på samma bokstav som mitt namn.
- Cyklar?
- Citron?
- Clowner?



Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill
Det finns en sång och en dröm
om en lycka så öm
för oss som alltid ska till
att fånga en fjäril
Postat av: Katti

Ja det är helt sjukt, och att de flesta har egna barn :/ tragiskt. godnatt

2008-02-25, 22:54:11 - URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: ernesa

ja det kan vi, då kanske man har nått o göra! saknar dig

2008-02-25, 22:59:40 -
Postat av: ernesa igen

nej usch vad hemskt den förra kommentaren lät=) förlåt, hehe! men som sagt saknar dig äckligt mkt! puss

2008-02-25, 23:06:55 - URL: http://ernesa.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!