And I was searching for your sweet name

(och jag har sett dina pupiller växer när du är med mig..)

fredag, provet gick åt h*vete. jag fuskade men ändå så gick det inte speciellt bra, slutsats: jag suger.
haha. nåja. vi får väl se hur det går. nu är det gjort så orkar inte tänka mer på det!

MEN, jag och Jennzo fick precis som vi ville. MYS. haha, kom tillslut ned på mingus där lite trevligt folk befann sig.image393 Henrik är faktiskt sjukt saknad och har grymt mkt bra grejer att säga! like him, a lot! men givetvis var det ju fler människor där som uppskattas. många ämnen diskuterades, GIVETSVIS bloggande, och hur man inte riktigt skriver allt man tänker osv för att man har en image att leva upp till.. och så insåg vi att man nog behöver ett block där man kan skriva ned alla ämnen man borde blogga om, för att sedan plocka upp vid nästa bloggtillfälle! man glömmer ju så lätt bort allt det där smarta man tänkte! vi får se hur det går med det där, vore ju iof kul med ett fint block, har man ju en anledning att köpa med....
(dock fick jennzo&jag vår dubbedejt lite sabbad...HAHA!) Jenn, duärbraa!


ja, så skulle jag köra mitt Listerine som vanligt, men eftersom jag fortfarande är rätt så förkyld så ja.. kunde jga inte andas, och blev tvungen att öppna munnen, och då åkte lite Listerine ned i magen! detta kan ju vara långt ifrån bra? jag grät mer än vanligt och ja.. vi får väl se om jag vaknar imorn?
Postat av: jenn

lite så ja.
bitchslap på en så. hahaha!

2008-02-23, 01:08:36 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, vaknar får vi väl hoppas på att du gör =p Och ja man bloggar inte som man borde göra...

2008-02-23, 04:08:40 -
Postat av: Dääjv

Haha, just det, imagedelen hade jag glömt... fasen, en block va dä ja! får styra dä

2008-02-23, 13:33:06 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!