är det en vanlig dag?

först och främst; tack för kommentarerna! nu är ni värda ett nytt inlägg. :)
(dock borde niklas skämmas, då t.o.m MATS (tack mats) läser min blogg OCH kommenterar, vilket är mer än vad den först nämnde tydligen klarar av, han trodde mig inte heller när jag sa att Mats kommenterat, varför skulle det vara så konstigt? vavava.)


man kan tro det (som står i rubriken), att det är en såndär vanlig skön fredag, men icke! den här underbaringen fyller 21 bast idag! totally sick, eller hur? hon ser ju ut som sjutton HÖHÖHÖ, nä den var låg.

image309
Jag Madde och Marre ska iaf käka kinamat ikväll och fira lite granna. det blir nog mys pys! grattis igen love!



måste bara skriva några rader om telefonsamtal med. det underbaraste med de är ju just det; man kan lägga på precis när man har lust. men eftersom att man anses vara "omogen" om detta skulle ske, kan man ju inte göra det. hade ett hetsigt samtal ägd rum mellan 4 ögon, kan man enkelt vända bort huvudet, gå in i ett annat rum, eller varför inte; ge en bitchlap. men när det sker på telefon, och man enbart pratar i munnen på varandra, hur gör man då? utan att lägga på. och vad gör man när personen man pratar med rent av inte KAN prata? utan säger saker den egentligen inte menar och sen hittar på massa ursäkter och omvägar för att klara sig ur det dumma personen sagt? vad gör man.. vad gör man..
Postat av: Niklas

Jag läser ju din blogg.. Så får väl börja kommentera mera.
Och man kasnke ska vänta att prata tills man kan bitchslappa varandra istället...

2008-02-02, 21:24:11 -
Postat av: C.

du har då svaren på allt niklas! då kanske vi ses i mars då!

2008-02-03, 16:45:43 -
Postat av: Elin D

Du e bra söt du, och jag gillar att vi fyller varandra till minnesförlust!!! :D

2008-02-03, 21:09:31 -
Postat av: Niklas

Ja det blir nog bra det. Vore ju jobbigt att ses för ofta.

2008-02-03, 22:44:00 -
Postat av: Emelie

Tackar! din e fin med :) Heheh okej:P hur är allt med dig då? när blir nästa tripp till hbg då:) du har fortf inte hälsat på hos oss :( :) Puss

2008-02-03, 23:16:42 - URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: ernesa

tänker på dig

2008-02-04, 00:03:32 -
Postat av: cissi också.

Jag är lite efter (skyller på nio timmars tidsskillnad), men jag läser verkligen din blogg! :)

2008-02-04, 01:57:50 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Vägrar kommentera

Dags att uppdatera kanske =) Inget internät i helgen eller vad står på?

2008-02-04, 14:42:24 -
Postat av: Marie

ja ge oss en update nu cisslusken!

2008-02-04, 14:52:40 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: elin

det där med telefonsamtal håller jag med om helt, känner det igen mkt ska du veta. men som du sa, vad gör man.. vad gör man?

2008-02-05, 16:29:05 - URL: http://eluz.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!