det här är rock, jag är i stockholm

ingen rast ingen ro. den värdelösa matchen som spelades i söndags har jag nääästan lagt bakom mig. (jag är så jävla less på folk utan inställning, som inte verkar vilja vara där, och som fanimej inte gör ett rätt)

tog med mig SaraP och åkte med mami&papi till vallentuna. släppte av Sara hos Emma och käkade varma mackor med min lilla familj. det var rätt så mys faktiskt. sen somnade jag ganska ovaggat. blev väckt vid halv 10 image356snåret av mamma som tagit ledigt. vi skulle ut och på balklänningsjakt, vilket verkligen inte är det lättaste.. pust. well, åkte runt till lite olika adresser men det mest var stängt eller öppnade senare. fick lite annat ditt och datt shoppat istället.. typ; några linnen, en kjol, ett par sommarskor (tack för frosten idag), en JACKA, tröja, trosor mm. och så var jag så smart att jag hängde av mig mitt halsband i nån affär, och ja, sedan lämnade jag det där. woho!

i en affär hittade jag två klänningar, vilka också var de enda jag provade på hela dagen.. och vi får väl se, eftersom de var de första jag hittade så kändes det inte 100% med nån av dem, men kanske så känns nån av dom bättre senare. men på onsdag har mamma tagit ledigt också, så vi ska åka in till stan då. var hos tandläkaren igår också.. man bara älskar det ju! jomenvisst, 3 hål varav det ena var en gammal lagning som gått sönder eller som jag bitit sönder. orka det eller? jag menar, om dom nu ändå tänker laga, kan dom väl göra det ordentligt, hur vet jag att dom gör det rätt nu liksom? PLUS att när dom ska känna efter i tänderna känns det som att dom trcyker o drar o håller på som fan för att ngt SKA lossna? nä, gillar inte tandläkaren. men tack vare hålen, blir det en träff idag, och en imorgon med! hallelulja! fcuk.

igår tränade jag även med elverket, jag, Sara, Anna och Ida fick kontraktsförslag och prata en och en med Rolle image355osv... och visst trivs man i gruppen! jag tycker om Vallentuna, sen känns ju Rolle lite vääl sådär man han säger "här är ju Vallentuna, här har du ditt hjärta!" hahah, MHM, verkligen. nåja. Ska till Sollentuna idag och se.. jag trivs ju där med, och det känns alltid som att där man är där känns det bra liksom. jättejobbigt det här... pust.

i lördags så fick jag myssällskap av Jennifer, jag bjöd på lite carbonara och grekisksallad och sen var det lite olika filmer/schlager (som var sjukligt pinsam) och chips.. grät (nästan) till titanic osv.. haha, en toppen kväll!

nåja. nu ska jag klä på mig, dumpa frukosten och så ska jag nog ta en promenad till täbykrykby och tandläkaren, om jag nu kan uppskatta hur lång tid det kommer att ta... haha. och juste: GRATTIS BROR!

(bilderna är bara såna där sköna man hittar på datorn hemma ;)

Postat av: Marie

i know you´re there whenever i need you. puss!

2008-02-12, 16:37:36 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jennifer

balklännigen var inte fesgrön då? :)

2008-02-12, 21:52:14 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Karin

Mitt tandläkarbesök resulterade också i ett till, suck! Torsdagmorgon. 07.30! haha
Lycka till med tandläkaren, och balkklänningsletandet!
Puss

2008-02-12, 23:06:26 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Niklas

glömt ett halsband.. vilket då?

2008-02-13, 18:05:59 -
Postat av: ernesa

hoppas verkligen att du hittar en fiiiin klänning, men iofs så sitter ju allt perffa på dig;) miss

2008-02-13, 19:27:54 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: cissi också.

Åhååå, hälsa Stockholm från mig!
Blir det en rosa klänning? :D

2008-02-13, 21:28:38 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: ernesa

oh, vad härligt o bli klar med det såhär tidigt=) du får ta kort o skicka så jag får se, hehe=) hoppas att du har det bäst på lovet!! saknar dig

2008-02-14, 16:09:52 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!