music non stop when i close my eyes

hm, tandläkare, klart man får lite ångest när dom sätter på sig det stora plastiga förklädet för att borra lite i min tand. och när stolen vibrerar etc.. men! det första besöket somnade jag nästan på! vet inte om det var för att jag gått så hurtigt eller om jag fick för mkt bedövning, men slummrade liksom till, och gjorde inte det minsta ont, så när dom sa att jag var klar ville jag gärna stanna lite.. men tog mig en hurtig promenad hem istället!

och måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR att Ica säljer ECO-påsar! 100% nedbrytbara. i falköping kostar dom 50 öre mer än en vanlig, tappar man en 50öring så plockar man ju inte ens upp den.. verkligen ett smart drag, alla borde följa exemplet och göra likadant, grejen är ju at vi konsumenter köper det som finns, och om det var det ENDA som fanns, skulle vi givetsvis köpa det, och hur bra vore inte det? en sån liten grej liksom... (dock kostade påsaran 2,50, istället för 1,50 i vallentuna. men den finns ju inte ens överallt än! jobba på med det där)

veckan hemma har gått fort men varit bra, har som sagt tränat med både sollet & elverket -ångest- och igår fick jagimage357 en snabbfika hos Sanna med Johanna och lite bullar och te. sen hem till mor&far som gjorde "fin"middag och pappa hade köpt hem smirnoff ice till mig(?) och pracka på mig ett gas vin. okejrå tänkte jag, och bättre blev det ju när Sanna J ringde och frågade om jag inte skulle spontan hänka till Tegel. (är Cissi den som bangar?) vi drog dit och efter massa trix o fix hit o dit med leg så kom vi in allihopa och vi fick oss en öl, eller två, eller tre. och en drink... well, när Sannorna (det var en Sanna till, och så kom en Cecilia!) ville dra hem hade jag liksom kommit igång, så jag fick sällskap av annat folk hem. vilket var mist lika trevligt när ena killen drog på sig en sån där gul väst med reflexer på.. och hade den på hela vägen hem... haha. sprang även ikapp på en sån där som mäter hur fort man kör, jag fick 21km/h. ALLA gånger jag sprang, så jävla dåligt. nåja. väl hemma började jag plocka ur diskmaskinen, men insåg rätt snabbt att det inte var nån bra ide... haha, nåja, underbara tjejer det där.

dagen idag vaknades av sig själv vid 9 och gick upp och packade lite och fixade, chillade, anmälde mig tillimage358 högskoleprovet, gulp! nåja, det får lösa sig. haha. och solen sken, och sken o sken. och på väg in till stan och tåget så bara fick jag sånt himla lyckorus ni vet. STOCKHOLM ÄR SÅ HIMLA FINT, uppskattar det som satan nu när jag inte får så mkt av det.. PLUS att jag bara fick vårkänslor, tänker på alla mina underbara vänner landet över och hur sjukt lyckligt lottat jag är som har dom! alla underbara volleyflickor, ur&skur, alltid. alla falköpingsbrudar som är så sjukt sköna, Marrebarre, och för att inte tala m dom som faktiskt minns mig hemma, sannorna & johanna, carro&co, Ernesa där nere.(och även mina vännisar som är ute och reser, Canada, USA (cissifduärminvän) underbart.
f a n t a s t i s k t ! muy bien! etc etc. ta åt er, ni är otroliga.

på tåget så läte jag lite naturkunskap, jag vet, jag är så duktig! och så stickade jag, för mina trogna läsare; är inneimage359 på 3e och sista nystanet nu, så det blir nog klart innan studenten! heja! blev sjukt trött nånstans där på slutet, har ju inte sovit så mkt, men lyckades ta mig hem iaf. haha, gick förbi ica för att köpa lite förnödenheter till min och Maries tänka Kos-nostalgi middag med Spagetti&köttfärsås och of course, den grekiska salladen. och visst blev det så, men jag fick öppna min julklapp jättefort, Marie stod med jackan på i hallen, en liten skolåda med fina omslag och vips, "säg hej till SALEM AL FAKIR!" jomenvisst förstår ni!!!! hahah, en 10 veckors hamsterbebis!!!!! hallelulja! så himla mys! nu är mitt liv komplett igen! hihi, så underbart bra. den ser ut som vanilj och är helt superlen. ni borde hälsa på honom.


..och tiden har ju gått så fort! imorn imorn! imorn smäller det ju! är för tusan kent i skövde imorn! woho! man har itne riktigt hunnit ladda, men jag och Emma ska ösa kent imorn så vi blir riktigt taggade. det blir nog fint det där!

och imorn kommer Karolina hit igen! looooong time, no see! men i helgen ska det minsann hinnas med en lunch och massa skitsnack innan matchen på söndag! mys!image360


snyggkarro i superbagger ;)
Postat av: Anonym

Trött jag med =p

2008-02-15, 01:39:03 -
Postat av: Marie

Hur mår Salem? jag hoppas du tar väl hand om honom, hihi. nu ska jag ladda lite! wiho, kent - here we come! du är bäst snygging. PUSS!

2008-02-15, 13:12:02 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: karro

fan va biffiga armar man hade en gång i tiden..
du är underbar cissi o de ska bli mys att träffa dig min kära.. =)

2008-02-15, 14:45:46 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: cissif.

naaaaaaaaaaaaaaw! på att jag får stå med, jag blev nästan rörd. eller nåt. fint! :)
och yeeeeeeees! på att du ska få gå på Kent! berätta mera mera mera efteråt, jag är avundsjuk såklart..

2008-02-15, 16:32:06 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!