please guide me and my family through stormy weather


idag var det bad. och det var behövligt, om vi dessut trampade vatten i 15 min så slapp vi fysen! vi trampade inte vatten i 15minuter, men vi var däremot väldigt kreativa och hade massor av olika stafetter i barnpoolen vilket resulterade i ömma ben och pustande lungor. det var skönt! sen simmade jag lite i den kalla poolen för att kyla ned mig.. skönt värre. man behöver bryta den vanlia träningen med sådant ibland... och alla 89 brudar var med, det är löööve gott folk!

nu är jag mest trött och tänkte börja på det individuella projektarbetsredovisningen, bättre sent än aldrig. sen är det ju gynning vid 9.. passar bra med ett break där, sen borde borde jag verkligen sova tidigt ikväll. ligger efter i det där med sömnen, som vanligt. nåja. det löser sig.

idag på religionen pratade vi om exitens, och eftersom detta råkar vara ett av huvudämnena i mitt liv just nu så lyssnade jag ganska så uppmärksamt, det var några bra meningar där med av Jean-Paul Sartre.. skrev ned dom men boken glömde jag givetvis i skolan. men han menar att "Människan väljer för sig själv och för alla människor på en gång" att alla val man gör hela tiden påverkar både en själv och andra, just därför har man tex ångest. och precis det där är det jag funderar mest på och just därför har jag ångest angående klubbval och liknande angående min framtid. det är inte bara mig det påverkar, utan även handlar det om att göra några besvikna osv osv. well. ska leta upp dom där så får ni höra dom.. läste föresten i vetenskapens värld att kärlek är förnuft men att förälskelse är en psykos... tänk på det ni!

över & ut
Postat av: Marie

ja, kärlek får ju en att göra sånt man normalt kanske inte skulle göra. jag skulle ju tex aldrig köpt en hamster till någon jag inte var kär i!

2008-02-26, 20:44:35 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: sara

badet var massor med mys. och allt som har med framtiden och alla val och ångest och allt blir som ett enda stort kaos i huvudet. gaaah mitt huvud orkar inte med. haha puss.

2008-02-26, 22:36:11 - URL: http://snurraminjordigen.blogg.se
Postat av: Elin D

I´m going to your hometown this weekend, är du där? :P

2008-02-27, 19:08:17 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!